All new accounts must be activated. PM Kathryn to request a new account activation.


Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
At Any Price
05-29-2012, 05:25 PM
Post: #331
RE: At Any Price
lol that's so true!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 10:50 AM
Post: #332
RE: At Any Price
(05-29-2012 02:18 AM)Fearless Wrote:  lol let's admit whatever zac wears, he's still hot

When the director of The Paperboy was asked why Zac spent so much time in his underwear in this movie, he answered: "He's a good-looking guy, and I'm gay. So what do you want?"
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 12:22 PM
Post: #333
RE: At Any Price
This should be a good movie.
The Director doesn't have a score below 80% on rotten tomatoes.

[Image: 2irru4n.jpg]
{c} michelle.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 03:44 PM
Post: #334
RE: At Any Price
wait Lee Daniels is gay?
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 03:51 PM
Post: #335
RE: At Any Price
(05-30-2012 03:44 PM)Firefly Wrote:  wait Lee Daniels is gay?

yep does that bother you?? LMAOBig Grin
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 03:56 PM
Post: #336
RE: At Any Price
no, not really
but i didn't no that lol
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 05:17 PM
Post: #337
RE: At Any Price
i know it was a shock to me but at the time it doesn't bother me. but back the topic i can't for this movie. i have a feeling this is going to be a gritty drama.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-30-2012, 11:17 PM
Post: #338
RE: At Any Price
i thought it was going to be a feel good movie
idk kinda like Linsey lohan's Herbie lol Big Grin
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-31-2012, 01:59 PM
Post: #339
RE: At Any Price
(05-30-2012 11:17 PM)Firefly Wrote:  i thought it was going to be a feel good movie

It's about family conflict, so whether it makes you feel good will depend on the ending.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-31-2012, 04:27 PM
Post: #340
RE: At Any Price
yeah besides I wanna see the fight we saw in the pics on the racetrack LOL

[Image: 28lqi4g.jpg]
Natsu Dragneel The Dragon Slayer from Fairy Tail Blush

the only anime male hottie that can suit rosy pink hair and be a total badass
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: AndrewWraf, 2 Guest(s)