All new accounts must be activated. PM Kathryn to request a new account activation.


Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
High School Musical
05-03-2012, 09:54 AM
Post: #411
RE: High School Musical
Has anyone here watched Sharpay's Fabulous Adventure? Cause I never watched that movie Tongue

[Image: normal_013.jpg]

Come morning light, you and I'll be safe, and, sound....
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-05-2012, 02:41 PM
Post: #412
RE: High School Musical
I have. It's a pretty cute movie, I have to say. Doesn't quite have the charm of the original series, but it's cute nonetheless.

http://tltty.tumblr.com/post/22419293799
just saw that on tumblr, btw. Had to share it, it's too hilariously cute. <3

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-05-2012, 08:14 PM
Post: #413
RE: High School Musical
aw Smile

[Image: normal_013.jpg]

Come morning light, you and I'll be safe, and, sound....
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-07-2012, 11:14 AM
Post: #414
RE: High School Musical
From "Breaking Free" to the last song: "High School Musical," all versions of HSM are my favorite!

Heart 3/31/12 Zac tweeted on his Twitter! (@ZacEfron) Heart
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-18-2012, 01:44 AM
Post: #415
RE: High School Musical
OK, so I have the High School Musical 2: Non-Stop Dance Party remix of Gotta Go My Own Way stuck in my head right now, and I wanna ask you guys:

1) Do you like the remix of the song? Why or why not?
2) Other than the GGMOW remix (if applicable), what is your favorite remix that you love, HSM2 Non-Stop Dance Party or High School Musical Hits Remixed included. (And yes, even YouTube remixes are acceptable)

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-26-2012, 12:01 AM
Post: #416
RE: High School Musical
It doesn't feel like summer until i've watched hsm2 at least two times lol
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-26-2012, 02:40 AM
Post: #417
RE: High School Musical
that reminds me LOL hsm 2 was just on tv here I just watched it XD
didn't realise how dark zac was in this film haha

[Image: 28lqi4g.jpg]
Natsu Dragneel The Dragon Slayer from Fairy Tail Blush

the only anime male hottie that can suit rosy pink hair and be a total badass
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-26-2012, 06:55 AM
Post: #418
RE: High School Musical
HSM 2 reminds me of my elementary days lol

[Image: normal_013.jpg]

Come morning light, you and I'll be safe, and, sound....
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-26-2012, 12:20 PM
Post: #419
RE: High School Musical
zac had quite the tan in hsm 2 lol
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-26-2012, 07:39 PM
Post: #420
RE: High School Musical
I didn't noticed Tongue

[Image: normal_013.jpg]

Come morning light, you and I'll be safe, and, sound....
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)