All new accounts must be activated. PM Kathryn to request a new account activation.


Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Secret Circle
02-09-2012, 11:55 PM
Post: #21
RE: The Secret Circle
I do like Adam and Cassie I just still am leading towards Cassie and Jake even though Jake did something that wasnt good. I still like him and I agree this episode was great I cant wait to see what they have in store for next week. I go for the darker guys so I like Jake more that Adam but I still do like Adam.

[Image: 3523ccz.gif]
Signature Made by Michelle thanks so much I just love it
Avatar made by me
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-09-2012, 11:58 PM
Post: #22
RE: The Secret Circle
I know, it's like Jassie or Cake. They're not making it easy to choose. ugh.

I'm glad the medallion plot is over. like, that could've dragged on forever and it was 2 or 3 episodes. Smart move.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-10-2012, 12:10 AM
Post: #23
RE: The Secret Circle
yeah it was a smart move I didnt want it to go on forever. Cake or Jassie I like Jassie better because to put there names together would it really be cake lol. but I felt a little bad for Jake at the end. Adam and Cassie would probably be cadam or another name but Im more into Jake and Cassie.

[Image: 3523ccz.gif]
Signature Made by Michelle thanks so much I just love it
Avatar made by me
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-10-2012, 12:14 AM
Post: #24
RE: The Secret Circle
I kinda crackship Jake and Adam together. haha. so much UST from Kaboom!, I think. haha.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-10-2012, 12:27 AM
Post: #25
RE: The Secret Circle
lol they do have good chemistry for being guys I actually liked their scenes together. but even though more Adam hates Jake then Jake hating Adam but I hope maybe just maybe they will become friends in the long run who knows what will happen.

[Image: 3523ccz.gif]
Signature Made by Michelle thanks so much I just love it
Avatar made by me
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-10-2012, 12:39 AM
Post: #26
RE: The Secret Circle
or lovahhs. haha.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-10-2012, 02:15 AM
Post: #27
RE: The Secret Circle
I dont quiet get that lol but ok.

[Image: 3523ccz.gif]
Signature Made by Michelle thanks so much I just love it
Avatar made by me
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-14-2012, 10:07 AM
Post: #28
RE: The Secret Circle
im all for jake and cassie together, but thats partially because i like adam and diana together as well.

im very intregued about cassies dad as well, i'm looking forward that seeing how that storyline unfolds.

Hi *waves* I'm
[ H a y l e y ]
[Image: iconzac_03.gif]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-17-2012, 12:55 AM
Post: #29
RE: The Secret Circle
Jake and Cassie have more chemisrty so I ship them more. I havent watched the last episode yet because I got home from work later than i thought so i didnt tape it but tomorrow Im going to be watching it on the cw so then i will be all caught up.

[Image: 3523ccz.gif]
Signature Made by Michelle thanks so much I just love it
Avatar made by me
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-17-2012, 05:29 AM
Post: #30
RE: The Secret Circle
Love the show - not read the books but again from what I hear the show diverts from the books anyway. Great cast that work well together on this
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)