All new accounts must be activated. PM Kathryn to request a new account activation.


Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glee
05-22-2012, 10:35 AM
Post: #301
RE: Glee
hmm, i really need to catch up with glee, i think i'm 2 seasons behind.

Hi *waves* I'm
[ H a y l e y ]
[Image: iconzac_03.gif]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-22-2012, 03:45 PM
Post: #302
RE: Glee
Oh, gosh, I'm gonna be crying so hard tonight, I just know it. Even though they'll be back for another season, I just know I'm gonna cry.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-22-2012, 04:31 PM (This post was last modified: 05-22-2012 04:31 PM by angiecakes1990.)
Post: #303
RE: Glee
^^ it has to end sometime i might cry myself but they all have to graduate sooner or later

I heard Dianna might not return to the 4th season looks like we are saying goodbye to Quinn Sad
Amber saying shes coming back GOOD XD i can't live with Mercedes in Glee lol.
I dunno about Chord I hope so.
and Chris

[Image: 28lqi4g.jpg]
Natsu Dragneel The Dragon Slayer from Fairy Tail Blush

the only anime male hottie that can suit rosy pink hair and be a total badass
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-23-2012, 12:30 AM
Post: #304
RE: Glee
No. No, no, no, NO! Oh, my gosh what have they done? I was practically sobbing by the end. Just no.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-23-2012, 02:31 PM
Post: #305
RE: Glee
I was sorta dissappointed.....I don't know why...I guess it was because Kurt didn't get excepted Sad

Everyone has signed up for Season 4! Big Grin

[Image: cwLUJXCkxfi_7758966.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-23-2012, 05:54 PM (This post was last modified: 05-23-2012 05:55 PM by angiecakes1990.)
Post: #306
RE: Glee
PUCK Graduated XD

Finn almost got me crying Sad I mean he had to let go of Rachel so she can follow her dream in NYC Sad
but he knows it was for the best

feel bad for him and Kurt didn't get in Sad

I mean Finn, Sam, Kurt and Artie are my fav glee boys Sad




my fav song XD




LMFAO can't believe what Kurts dad did here LOL

[Image: 28lqi4g.jpg]
Natsu Dragneel The Dragon Slayer from Fairy Tail Blush

the only anime male hottie that can suit rosy pink hair and be a total badass
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-23-2012, 10:34 PM
Post: #307
RE: Glee
(05-23-2012 05:54 PM)angiecakes1990 Wrote:  


LMFAO can't believe what Kurts dad did here LOL

LMFAO. I was DYING of laughter the whole time. Poor guy tried to keep up. haha.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-25-2012, 05:50 AM
Post: #308
RE: Glee
yeah but it was a perfect graduation present for Kurt Blush

since Kurt and Finn didn't get in what they are gonna do now Sad

[Image: 28lqi4g.jpg]
Natsu Dragneel The Dragon Slayer from Fairy Tail Blush

the only anime male hottie that can suit rosy pink hair and be a total badass
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-07-2012, 08:57 PM
Post: #309
RE: Glee
i didn't see the last couple episodes
did they win nationals and graduate?
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-08-2012, 11:21 AM
Post: #310
RE: Glee
(06-07-2012 08:57 PM)Firefly Wrote:  i didn't see the last couple episodes
did they win nationals and graduate?

Yes, they did. And it was a roller coaster of emotions, I'll tell ya.

Once a stone heart shattered and came along a true love so pure and sweet.

"I have the best fans in the world, gay and straight....
A person is a person."- Colton Haynes on his fans.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: