View Full Version : Dutch gather 'round here! :)
Pages :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Sophie_zacfan
04-14-2007, 08:06 AM
This is a thread for all the Dutch People on this Forum :grin:
Ik zag dat er ook een topic was voor duitse fans, dus toen dacht ik dan maak ik er ook maar 1 voor de nederlanders :-P .
Hier kunnen we met elkaar tenminste nederlands praten, en dat vind ik eigenlijk persoonlijk wel handig.
ik weet dat er best veel nederlanders hier zitten, dus ik hoop dat julie allemaal hier komen, anders ben ik in mijn eentje :lol:
FLEUR.™
04-14-2007, 08:42 AM
Je bent niet meer in je eentje ik ben er ook !
whaha leuk idee om een nederlandse fans topic te maken !
Nou al de nederlanders kom hier heen !
Sophie_zacfan
04-14-2007, 08:47 AM
haha, mooi dat ik niet meer de enige ben nu :-P
FLEUR.™
04-14-2007, 09:08 AM
nou moeten er nog meer komen =P
Hoeveel nederlanders zijn er eigelijk lid
Ik weet het van nog 3 andere..
kevne
04-14-2007, 09:18 AM
Nou ik ben er in ieder geval ook ;)
het is best wel raar om hier in het Nederlands te praten ;) haha
maar k zag op imdb.com dat de release datum van hairspray (in Nederland) er niet meer bij stond :S het is toch nog steeds 30 augustus? any ideas?
nouu... uhm ik heb net een toetsweek gehad :P ging goed ;)
nog 30 (ofzo) dagen en dan begint mn examen :| waahh !!
nu nog maar heel weinig naar school ;) haha
FLEUR.™
04-14-2007, 11:09 AM
Het is idd echt heel raar om op dit forum in het nederlands te praten.
Ik weet ook niet waneer de realease datum is ik hoop nog steeds 30 a augustus want kan echt niet langer wachten !
Ik heb ook volgende week dinsdag een examen .. verschrikkelijk !
Conorach
04-14-2007, 12:17 PM
Hallo, ik ben ook Nederlandse, dus ik kom er maar even bij. Ik weet niet wanneer de
releasedatum is, op Pathe staat er ook niets. Maar ik hoop dat het niet verandert is. Maar
ik dacht dat het in Duitsland begin september zou zijn, dan zal heb bij ons ook wel zoiets
zijn, gok ik.
Dus het is alweer examentijd? Als je een aantal proeftentamens hebt gemaakt, moet het
denk ik wel lukken (mits je gemiddelde goed is natuurlijk). Mijn tip is om goed op te letten
op welke wijze de vragen worden gesteld, en als er fouten zijn dit meteen melden bij de examen-
commissie, ik weet niet meer wat de naam is. Ja, ik ben er al een paar jaar uit, doe nu mijn laatste
jaar Communicatiewetenschap aan de VU.
Maar ik wil jullie beiden alvast succes wensen, en blijf rustig.
Dan komt alles op zijn pootjes terecht ;)
En denk eraan, als de examens zijn geweest zijn we dichter bij de releasedatum van Hairspray!
PS: niet alle nederlandse worden kunnen we gebruiken, viel me op. want als we h.o.e. willen zeggen,
komen er *** te staan. Wordt gezien als scheldwoord :D
FLEUR.™
04-14-2007, 12:20 PM
haha ik doe ook niet meer middelbare school doe nu spw4 pas eerste leerjaar maar je hebt in het eerste jaar al examens =S
Maar van jou wist ik niet dat je nl was weeer nler er bij !
Hahahah
we nemen nog is een keer het forum over =P
Whahah nee dat zal niet snel gebeuren :P
Sophie_zacfan
04-15-2007, 01:09 AM
Ik heb dit jaar ook examen.
Ik heb nog maar 2 weken les, dan een week vakantie (waar ik toch alleen maar in moet leren dus heeft niet echt zin :-P ) en dan nog 2 weken waar je facultatieve lessen in kan volgen .. en daarna begint het examen
kevne
04-15-2007, 03:06 AM
ik had vorige week toetsweek, even ervoor gezorgd dat ik met 7/8en me examen in ga :D
helaas weet ik nog niet wat ik volgend jaar wil gaan doen :/ lekker handig ;)
LEKKER WEERTJE :D
FLEUR.™
04-15-2007, 03:46 AM
Het weeer is inderdaad echt heerlijk !
Maar jammer genoeg moet ik gaan leren :(
Anders zou ik lekker naar scheveningen ofzo gegaan zijn maarja nou word het lekker in de tuin in het zonnetje leren !
Conorach
04-16-2007, 05:22 AM
Ik ben blij dat ik het leren alweer achter me heb gelaten :)
Moet alleen voor mijn studie nog een onderzoekje doen, maar dat is niet al te moeilijk.
En het niet weten wat je wil worden, ach, dat wist ik ook maar zo'n maand van tevoren,
voordat de opleiding begon. Gewoon naar open dagen gaan enzo.
Wanneer kwamen jullie eigenlijk voor het eerst in contact met Zac? Ik met HSM.
Eindelijk weer zo'n ouderwetse film met zang en dans, altijd leuk om te zien vind ik.
En dat er dan ook nog een leuk koppie in zit om naar te kijken maakt het natuurlijk
helemaal leuk ;)
Sindsdien ook maar wat andere dingen van Zac gekeken, hoewel hij in sommige dingen
erg jong is. Maar goed... het blijft leuk
FLEUR.™
04-16-2007, 07:38 AM
Uhmm ik via summerland.
Ik keek summerland altijd voor jesse mccartney en omdat ik de serie gewoon geweldig vind en toen zag ik zac ik dacht ahh hij is ook wel leuk maar zag er daar nog erg jong uit dus besteede er verder niet heel veel aandacht aan echt zac de persoon (wist niet eens *** die heten :P)
Toen was ik summerland plaatjes aan het zoeken op google en toen zag ik ineens foto van zac naast high school musical poster toen dacht ik OMG hij is zoo mooi geworden en toen ging ik dingen over hsm opzoeken film downloaden enzoo en sindsdien ben ik geobsedeerd :lol:
Dus de echte doorslag was eigelijk hsm.
Sophie_zacfan
04-16-2007, 09:51 AM
Ik via hsm :-P
daarvoor had ik summerland wel eens gezien, maar hij was me toen eigenlijk nog niet echt opgevallen, en ik wist de tijden van summerland ook niet, dus ik had het maar 1 of 2 keer gezien.. En toen zag ik hsm op Jetix :oops: (Ik zapte toevallig langs hoor en toen zag ik dat de film high school musical zou komen, en toen dacht ik , ik ga wel even kijken ik had toch niks te doen) maar die nederlandse stemmen vond ik echt vreselijk :-P toen zag ik op een reclame dat hij op dvd zou komen en toen heb ik hem meteen gekocht, en ik vond Zac al meteen een lekker ding :-P en via internet heb ik toen nog veel meer informatie enz. gevonden ;)
countyourblessings_
04-16-2007, 10:05 AM
im not dutch but hey
who likes the candy shop song?
FLEUR.™
04-17-2007, 07:45 AM
Zoo moet het even weer omhooog halen (A)
kevne
04-17-2007, 08:08 AM
die gene die boven jou post FLR! irriteert me de hele tijd zo erg eh ;) haha
maar h-oe oud zijn jullie? ik ben zestien en in juni zeventien :)
morgen en donderdag lekker vrij :) ik heb nog amper les de weken voor t examen
FLEUR.™
04-17-2007, 08:48 AM
Zo jou ook al ?
Mij dus oook !
Word er echt gek van =P
Wahahah en zoo toevallig ik ben ook 16 en word ook in juni 17, 22 juni om precies te zijn.
Nou en was ik maar vrij heb het zo druk op school allelei verslagen inleveren word er gek van en dan elke donderdag en vrijdag stage.
Conorach
04-17-2007, 11:24 AM
Goh, ik ben het oudje hier. Ik ben 23 en word 28 augustus 24. Sorry, kan ik niets aan doen ;)
Oh, vraagje, wat is eigenlijk die 'candy shop song', waar like.its.linds het over heeft.
Heb ik wat gemist ofzo? Of kraamt ze onzin uit?
hello
i dont know who the hell you people are and
you probvably cant understand me but hello
kevne
04-17-2007, 11:38 AM
Zo jou ook al ?
Mij dus oook !
Word er echt gek van =P
Wahahah en zoo toevallig ik ben ook 16 en word ook in juni 17, 22 juni om precies te zijn.
Nou en was ik maar vrij heb het zo druk op school allelei verslagen inleveren word er gek van en dan elke donderdag en vrijdag stage.
Ik word 28 juni 17 ;) haha
Ik heb het nu niet echt druk, maak me vooral druk om wat ik wil gaan doen. Ik dacht aan International Business and Languages, ook dichtbij bij de HES (5 minuutjes met de metro en ik ben er! :D). Ik zie t wel ;) haha
Goh, ik ben het oudje hier. Ik ben 23 en word 28 augustus 24. Sorry, kan ik niets aan doen ;)
Oh, vraagje, wat is eigenlijk die 'candy shop song', waar like.its.linds het over heeft.
Heb ik wat gemist ofzo? Of kraamt ze onzin uit?
I'll take you to the candy shop, I'll let you lick the lolly pop, go 'head girl don't you stop. Keep goin' 'till you hit the spot. 50 cent ;) maar ze kraamt veelal onzin uit :D
hello
i dont know who the hell you people are and
you probvably cant understand me but hello
seeing as how this is an english forum we can speak english and therefore understand you.
Conorach
04-17-2007, 11:42 AM
Thanks, weet ik ook weer wat er met dat liedje aan de hand is. En soms verbaas ik me dat
mensen geen 1 en 1 bij elkaar kunnen optellen, want het spreekt toch voor zich dat we engels
kunnen? De site zou anders erg saai zijn, zou ik zo zeggen.
countyourblessings_
04-17-2007, 11:44 AM
I'll take you to the candy shop, I'll let you lick the lolly pop, go 'head girl don't you stop. Keep goin' 'till you hit the spot. 50 cent
.
i love that song
its so dirty
ohhowscandelous
04-17-2007, 11:58 AM
im not dutch but hey
who likes the candy shop song?
lol i am not fron da neverlands i am from da uk but i got taught dutch in primary and high school!!!
Wat op krijg ik dit van de rug van mijn hoofd welk ik van primaire en hoge school heb geleerd zodat ben ik benieuwd of is dit right!!!ZAC EFRON RULEZ!!!!
ohhowscandelous
04-17-2007, 12:06 PM
PPL if u dont know wat they r sayin just go 2 this website and it can translate any language!!!
http://babelfish.altavista.com/
kevne
04-17-2007, 11:50 PM
^well it's better if you don't use it, because it doesn't make any sense :)
FLEUR.™
04-18-2007, 04:28 AM
This just a thread for dutch people to talk dutch with each other.
But way can all speak English !
So back too speaking dutch..
Zo grappig dat die amerikanen enz. allemaal willen weten wat we zeggen enzoo.
Maarja mijn schooldag zit er al weer had maar tot half 12 les =P
Sophie_zacfan
04-18-2007, 04:38 AM
whaha, ik moest erg lachen om Jashley123, nu weet ik dus ook wat eruit komt als ik met babelfish zou gaan vertalen, whaha..
Ik ben ook 16 maar ik ben in maart 16 geworden dus moet nog wel even voordat ik 17 ben :-P
ik moest vandaag wiskunde inhalen, ik had namelijk een vier maar ik ben bang dat dit niet veel beter is gegaan, want ik was namelijk nog bij vraag 17 van de 21 vragen en toen mocht ik niet meer verder want de tijd was om... echt kut nou ik denk dat ik nu dus ook niet hoger dan een 4 heb.. ach ja dan maar met een 5.8 mijn examen in voor wiskunde..
izzy.
04-19-2007, 01:15 PM
YAAAAAAY A THREAD FOR DUTCHIES [ehh dutchies ja! lol]
hahaha maar hoi, ik ben ook Nederlands
Conorach
04-19-2007, 01:54 PM
Hoi &&IZZY, gezellig dat je er bij komt. Niet dat we nog veel boeiends hebben gezegd tot nu toe (lol), maar een prive plekje tussen al deze mensen is wel fijn.
Okee, de basicvragen die we tot nu toe gesteld hebben aan elkaar: ten eerste h.o.e (zonder puntjes is h.o.e. een scheldwoord) oud ben je? Dat weet ik al, aangezien ik even bij je publieke gegevens keek. Nog gefeliciteerd, zag dat je 10 april 16 werd.
En de tweede vraag is: waar ken jij Zac eigenlijk van? Sommige hier kennen hem van Summerland, anderen van HSM (waaronder ik). Onbewust had ik hem wel al eerder gezien, namelijk in Firefly. Maar daar was hij nog zo jong dat hij me niet echt opviel. Maar toen hij eenmaal leuk was opgegroeid, trok hij wel mijn aandacht (hihi). Vandaar dat ik hier nu wat rondsnuffel.
Conorach
04-20-2007, 11:00 AM
Trouwens, op imdb.com staat de releasedatum van Hairspray er weer. En weer is dit 30 augustus. Nu hoor ik wel vaak dat imdb niet betrouwbaar is en blablabla, maar ik denk wel dat de film rond deze tijd verwacht kan worden, ondanks dat er nog niets op pathe.nl staat. Laten we het maar hopen, hoewel eerder altijd mag ;)
FLEUR.™
04-22-2007, 05:27 AM
Yeaah nog een nederlander er bij 8)
En ik hoop oo kdat Hairspray op 30 augustus komt het zal moeilijk voor me zijn om hem niet te downloaden en hem gewoon in het engels te kijken maar aagezien ik hem graag in die bioscoop op het grote scherm wil zien zal ik me best gaan doen =P
Want het is natuurlijk niet leuk om naar de bios voor die film te gaan als je hem al gezien heb.
kevne
04-22-2007, 06:25 AM
^ik heb n tijdje geleden pathe ge-emailed en zij zeiden ook dat Hairspray 30 augustus zal uitkomen. Onder voorbehoud natuurlijk altijd, maar dat zei hij wel.
HSM2 ga ik ook downloaden, deed ik vorige keer ook :) kga niet weer bijna n jaar wachten totdat ie op tv komt ;)
morgn me wiskunde herkansing :| blegh
Conorach
04-22-2007, 08:28 AM
Nou, dan neem ik 30 augustus gewoon aan. Zit dan alleen net in IJsland, dus moet
alsnog wat langer wachten voordat ik hem kan zien. Maar ik denk dat ik het wel
overleef.
En ik ga HSM2 ook gewoon downloaden, dat is ook leuker trouwens. Iedereen hier gaat
waarschijnlijk over de film praten, en dan is het wel leuk om te weten waar ze het over
hebben. Het wordt voor Hairspray waarschijnlijk al lastig genoeg om alle spoilers te
mijden, laat staan dat ik het moet proberen voor twee films. Want ik ben het met je eens FLR!,
het is leuker om hem in de bios voor het eerst te zien. Mooier geluid, groot beeld. Heel gunstig
als je een bepaald persoon groots in beeld wil hebben ;)
Maar kevne, alvast succes met je wiskunde herkansing.
Sophie_zacfan
04-22-2007, 01:57 PM
Haha, ik ga met hairspray ook gewoon naar de bioscoop om hem te zien, vind ik leuker dan dat ik hem in mijn eentje op de computer zit te kijken ;)
FLEUR.™
04-25-2007, 06:51 AM
jooehoee h*oe gaat het met alle nl-ers :cool:
kevne
04-25-2007, 09:36 AM
Maar kevne, alvast succes met je wiskunde herkansing.
dankje! kheb een 6,9 gehaald wat erg hoog is voor mij ;)
morgen handtekeningendag voor mijn defenitieve cijfers voordat ik mn examen in ga.. ik had al gezien dat n paar cijfers hoger moeten! (leraren doen t ook nooit goed :lol: )
lekker weertje (weer! ;)) en ik heb nog amper school dus helemaal lekker!
Conorach
04-30-2007, 12:42 PM
Nou, met deze gaat het goed hoor ;)
Ben net een paar dagen in Barcelona geweest, even ertussen uit, en dat was wel lekker.
Veel gezien (o.a. de Sagrada Familia van Gaudi, die moet je gezien hebben als je
daar bent), veel gedaan (hoog boven de lucht in een gondeltje gezeten, best leuk),
veel gelopen (mijn voeten deden toch pijn ;) ). Maar ik ben er weer helemaal klaar voor.
En gefeliciteerd met je cijfer kevne, hartstikke goed.
izzy.
05-05-2007, 10:41 AM
still kickin' and alive! haha nee gaat goed hoor! Alleen echt faaacking druk met school, heb a.s. woensdag een presentatie/spreekbeurt voor een TWcijfer :|
Conorach
05-14-2007, 10:36 AM
Nou, het is officieel hoor. Op pathe.nl staat dat Hairspray 30 augustus verwacht wordt.
Even doorbijten dus ;)
kevne
05-14-2007, 11:48 AM
Nou, het is officieel hoor. Op pathe.nl staat dat Hairspray 30 augustus verwacht wordt.
Even doorbijten dus ;)
ik werd ook best wel pissig dat films die in dec. uitkomen er wel al stonden maar augustus/hairspray nog niet :P
nog twee dagen en dan NE examen :| :)
:roll:
Conorach
05-15-2007, 07:03 AM
Naar wat ik me nog herinner (wat niet veel is na 4 jaar), vond ik Nederlands niet heel moeilijk.
Nu weet ik natuurlijk niet h.o.e verschillend de examens tussen VMBO, HAVO en VWO zijn,
of de vraagsoorten anders zijn (bij mij moet je namelijk niet met grammatica aankomen),
maar anders is het gewoon goed lezen wat er staat en gaan met die hap.
Maar iedereen hier, succes met de examens!!
kevne
05-16-2007, 10:56 AM
Naar wat ik me nog herinner (wat niet veel is na 4 jaar), vond ik Nederlands niet heel moeilijk.
Nu weet ik natuurlijk niet h.o.e verschillend de examens tussen VMBO, HAVO en VWO zijn,
of de vraagsoorten anders zijn (bij mij moet je namelijk niet met grammatica aankomen),
maar anders is het gewoon goed lezen wat er staat en gaan met die hap.
Maar iedereen hier, succes met de examens!!
damn wat was t een stom Nederlands examen! die samenvattingsopdracht was heel erg onduidelijk :|
nu maar hopen dat ik minstens n 4,8 heb :(
Conorach
05-21-2007, 05:57 AM
Aangezien hier ook Nederlanders zijn, plaats ik dit ook hier.
Ik moet voor mijn studie nog één keer een onderzoekje doen.
Ik ben nu bezig met mijn eindscriptie en hiervoor heb ik jullie
hulp nodig. Ik hoop namelijk dat jullie mijn onderzoekje willen
invullen. Hierbij is het de bedoeling dat jullie filmpjes gaan
beoordelen. Het duurt ongeveer 15 minuten en onder de
mensen die meedoen verloot ik boeken- en cdbonnen ter
waarde van 25 euro.
https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=3896
Alvast bedankt!
Groetjes,
Linda Ceelen
FLEUR.™
05-21-2007, 06:27 AM
Zoo ik heb dat onderzoek van je ff gedaan !
Wat een lang onderzoek zeg :P
Maar wel goede vragen enzoo en sommige filmpjes waren best beangstigend
Conorach
05-21-2007, 06:49 AM
Zoo ik heb dat onderzoek van je ff gedaan !
Wat een lang onderzoek zeg :P
Maar wel goede vragen enzoo en sommige filmpjes waren best beangstigend
Ja, ik weet het, sommige mensen zijn echt heel vreemd. Daarom is dit onderzoek ook bedoeld voor mensen die ouder dan 15 zijn. Had ik nog niet gezegd, maar bij deze.
Bexsiiii
05-21-2007, 06:56 AM
hey haha leuk man ik woon nu in australie maar heb in nederland gewoond haha egt raar om ineens weer nederlands te typen xxx
FLEUR.™
05-21-2007, 07:15 AM
Ja, ik weet het, sommige mensen zijn echt heel vreemd. Daarom is dit onderzoek ook bedoeld voor mensen die ouder dan 15 zijn. Had ik nog niet gezegd, maar bij deze.
Haha ik ben 16 dus ben oud genoeg (A)
hey haha leuk man ik woon nu in australie maar heb in nederland gewoond haha egt raar om ineens weer nederlands te typen xxx
WOo dat lijkt me echt geweldig naar australie verhuizen.
*** oud ben je en hoelang woon je al in australie?
kevne
05-21-2007, 08:07 AM
Ik heb meegedaan met je onderzoek. :) khoop dat t helpt
en cool australië :D
vandaag economie examen :/ zo'n stom examen, had ik ook ngo eens tijdtekort
Leetje92
05-21-2007, 08:14 AM
vervelend van je examen !!
ik krijg economie pas volgend jaar.. is het moeilijk !!
cool zo'n thread voor nederlanders !!
belgiangirl
05-21-2007, 08:17 AM
Hopelijk mag een Belg ook meedoen in het gesprek ;) Nu ben ik toch zeker da k alles ga begrijpen wat gezegt wordt :p Want heb toch soms moeite om afkortingen te begrijpen zoals t4p of zoiets .. Weet iemand wat dat betekent ? Ben er nu eindelijk achter gekomen wat LMAO betekent :p Nu dit ..
FLEUR.™
05-21-2007, 08:18 AM
Yeaah meer nederlanders :D
en T4P betekent thanks for posting
belgiangirl
05-21-2007, 08:30 AM
Ik zat me eigenlijk af te vragen of deze thread wel mag bestaan http://www.zefron.com/forum/showthread.php?t=25490
Leetje92
05-21-2007, 08:31 AM
khoop het wel... is wel cool een thread voor nederlanders
Conorach
05-21-2007, 08:33 AM
Dank je wel, en natuurlijk helpt het.
En bij economie zeg ik, klaag zoveel je kan over de vragen, misschien helpt het. Bij mij wel. Het was bij mij zelfs zo dat heel veel vragen verkeerd gesteld waren en die worden dan allemaal niet meegerekend. Puur daarom heb ik het gehaald, want alle vragen die verkeerd waren wist ik zoiezo niet. Ik zag niet eens dat er wat fout aan was ;)
kevne
05-21-2007, 08:52 AM
Dank je wel, en natuurlijk helpt het.
En bij economie zeg ik, klaag zoveel je kan over de vragen, misschien helpt het. Bij mij wel. Het was bij mij zelfs zo dat heel veel vragen verkeerd gesteld waren en die worden dan allemaal niet meegerekend. Puur daarom heb ik het gehaald, want alle vragen die verkeerd waren wist ik zoiezo niet. Ik zag niet eens dat er wat fout aan was ;)
Ja inderdaad
bij nederlands zijn er al heel wat klachten, nu hopen dat de normering lekker gunstig wordt :)
I haal beide alsnog wel, maar ik heb liever hoge cijfers dan 'n 6je' ;) kvind t zo zonde als mn goede cijfer zo omlaag gaat door n onvoldoende :/
Conorach
05-21-2007, 09:34 AM
Ik zat me eigenlijk af te vragen of deze thread wel mag bestaan http://www.zefron.com/forum/showthread.php?t=25490
Ik denk dat het geen probleem is, ik bedoel, de Duitsers doen dit al sinds juli 2006 (de 12de om precies te zijn), en die posten ook nog steeds regelmatig in hun eigen thread. Zolang er niet te veel threats komen die alleen nederlanders en belgen ;) kunnen lezen, moet het geen probleem zijn.
Conorach
05-21-2007, 09:36 AM
Hopelijk mag een Belg ook meedoen in het gesprek ;) Nu ben ik toch zeker da k alles ga begrijpen wat gezegt wordt :p Want heb toch soms moeite om afkortingen te begrijpen zoals t4p of zoiets .. Weet iemand wat dat betekent ? Ben er nu eindelijk achter gekomen wat LMAO betekent :p Nu dit ..
Wat betekent het (LMAO) dan precies? Ik weet wel dat ze dan hard lachen, maar de precieze afkorting is nog onbekend voor mij.
kevne
05-21-2007, 09:47 AM
LOL - laughing out loud
LMAO - laughing my *** of
ROFL(MAO) - roll on floor laughing (my *** off)
best wel dom eigenlijk ;)
beetje als...
- haha
- HAHA
- HAHA!
;)
Leetje92
05-21-2007, 11:10 AM
LOL - laughing out loud
LMAO - laughing my *** of
ROFL(MAO) - roll on floor laughing (my *** off)
best wel dom eigenlijk ;)
beetje als...
- haha
- HAHA
- HAHA!
;)
tnx...
ik vroeg het me ook al de hele tijd af
kevne
05-21-2007, 01:05 PM
tnx...
ik vroeg het me ook al de hele tijd af
als je iets niet weet moet je anders volgende keer even op www.urbandictionary.com kijken :)
Bexsiiii
05-21-2007, 09:30 PM
Haha ik ben 16 dus ben oud genoeg (A)
WOo dat lijkt me echt geweldig naar australie verhuizen.
*** oud ben je en hoelang woon je al in australie?
ik ben 16 was in engenland geboren ben toen ik 3 was naar nedrland(Alblasserdam) verhuisd en ik woon 27 october hier een jaar ik heb het wel naar men zin hoor . het is egt leuk hier in australie het enige is ik moet zo lang wachten voor hsm2 en hairspray
Leetje92
05-24-2007, 10:30 AM
als je iets niet weet moet je anders volgende keer even op www.urbandictionary.com (http://www.urbandictionary.com) kijken :)
tnx voor de site !!
Conorach
05-24-2007, 10:34 AM
Ik hoorde vandaag voor het eerst Breaking Free op de radio (q-music om precies te zijn), hartstikke leuk natuurlijk.
Maar ik was op mijn werk, dus kon ik niet heel hard meezingen (laten we het erop houden dat mijn zangkunsten
slecht zijn en ik andere mensen geen gehoorbeschadiging wilde geven).
Voor alle mensen die mijn onderzoek nog niet hebben ingevuld, asjeblieft help me. Ik heb veel mensen nodig.
Dus ben je 15 jaar of ouder, doe mee. Je maakt kans op een boeken- of cdbon ter waarde van 25 euro. En woon
je in België, er is best wel iets te regelen als je wint. Dus iedereen heeft kans op een beloning. De link is:
https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=3896
kevne
05-24-2007, 10:54 AM
^Breaking Free... op de radio?... okee dat is niet bepaald n radio nummer ;) hahahaha
en ik heb al mee gedaan aan je onderzoek :)
kga maar weer eens verder met leren... morgen frans examen
lekker weertje weer vandaag! :D
Conorach
05-24-2007, 10:57 AM
Ja, dat Breaking Free werd gedraaid was ook uit balorigheid. Op q-music is deze week de foute 111. Dus 111 foute liedjes worden gedraaid. En aangezien Jeroen van Inkel dit een fout liedje vond die hij dagelijks beluisterd aangezien zijn dochters het continu draaien, had hij zoiets, waarom draai ik hem niet op de radio en vraag aan de luisteraars of zij dit eigenlijk een goed nummer vinden. De meningen waren verdeeld natuurlijk. Ik betwijfel ook of ik hem ooit nog eens op de radio ga horen.
PS: bedankt
Leetje92
05-24-2007, 11:02 AM
cool dat breaking free gedraaid werd !! denk eerlijk gezegd wel dat het de enige keer was ofsow !! kheb hem zelf nog nooit op de radio gehoord !!
FLEUR.™
05-27-2007, 12:51 PM
wat leuk dat het op de radio was !
Maarja zal wel wat 1maligs zijn.
Ik had vorige keer ook zo iets ik liep in claires (zo schrijf je het toch?)
hoorde ik ineens ashley's he said she said.
Vond het zo leuk had nog nooit iets van de hsm-cast in nederland gehoort.
WeChange..Wait
05-27-2007, 12:54 PM
lol, sorry, english break, its just so much fun to try and read this w/out knowing the language and try and figure out what you guys are saying, hahaha...ok,anyways.
i love you guys! the dutch seriously rock!!
belgiangirl
06-04-2007, 07:05 AM
Een week geleden ofzo had ik hier gevraagt of dat deze "thread" eigenlijk wel mocht door die regels .. Maar voor alle zekerheid had ik het dus aan Kathryn gevraagt en het is dus OK:)
Leetje92
06-04-2007, 08:18 AM
weet 1 van jullie wie er in het voorprogramma van JT staat hier in nederland??
ik wil het echt graag weten !!
weten jullie ook of pink hier ook in nederland mee tourt want dat doet ze wel in amerika... :S
kevne
06-04-2007, 10:10 AM
weten jullie ook of pink hier ook in nederland mee tourt want dat doet ze wel in amerika... :S
Natascha Bedingfield en Timbaland
:)
maar YAY VAKANTIE :D
underneaththissmile.
06-04-2007, 10:25 AM
ik ben ook een nederlander! :D
izzy.
06-05-2007, 07:35 AM
ik ben 16 was in engenland geboren ben toen ik 3 was naar nedrland(Alblasserdam) verhuisd en ik woon 27 october hier een jaar ik heb het wel naar men zin hoor . het is egt leuk hier in australie het enige is ik moet zo lang wachten voor hsm2 en hairspray
omg. that's so freakin' awesome!! [op z'n amerikaans haha lol]
Maar h-o-e is het met de dutch people-tjes hier?
belgiangirl
06-07-2007, 07:27 AM
Ik ben 100´% zeker dat Esmee Denters een paarliedjes gaat zingen
kevne
06-07-2007, 08:28 AM
Ik ben 100´% zeker dat Esmee Denters een paarliedjes gaat zingen
ja inderdaad, die is er op het laatste moment ook bij toegevoegd
:) ze doet n paar concerten mee in Europa
ze heeft immers n contract bij JT :p
Leetje92
06-07-2007, 10:29 AM
ja inderdaad, die is er op het laatste moment ook bij toegevoegd
:) ze doet n paar concerten mee in Europa
ze heeft immers n contract bij JT :p
komt ze bij het concert van JT??
kevne
06-07-2007, 10:30 AM
komt ze bij het concert van JT??
Natasha Bedingfield, Timbaland en nu dus ook die Esmee Denters :)
http://www.esmeeworld.com/
Esmee Denters Opening For Justin Timberlake – Tour Dates:
DATE / VENUE / CITY
June 16 / Arena / Amsterdam, Holland
June 19 / Gloave / Stockholm, Sweden
June 21 / Valhalle / Oslo, Norway
June 23 / Parken / Copenhagen, Denmark
June 25 / Scandanavian / Gothenberg, Sweden
June 27 / Sports Palais / Antwerp, Belgium
busy pre-show it is going to be ;) lol
ElinelovesZac
06-07-2007, 10:37 AM
heej mensen ik ben ook nederlands:) leuk dat er ook andere nederlanders hier op dit forum zijn:p !!
en het is zo raar om hier gewoon nederlands te kunnen praten:mrgreen:
kevne
06-09-2007, 07:31 AM
Vanavond (Zaterdag) 21:00 uur de MTV Movie Awards, op MTV natuurlijk ;)
morgen (Zondag) om 10:00 uur de herhaling (als ik t goed heb)
:D
Conorach
06-11-2007, 02:42 PM
Vanavond (Zaterdag) 21:00 uur de MTV Movie Awards, op MTV natuurlijk ;)
morgen (Zondag) om 10:00 uur de herhaling (als ik t goed heb)
:D
Zucht... heb het natuurlijk weer gemist...
Leetje92
06-12-2007, 08:25 AM
Zucht... heb het natuurlijk weer gemist...
ik ook :(
kevne
06-14-2007, 10:32 AM
^zo speciaal vond ik t niet eigenlijk :|
maar even iets anders
IK BEN GESLAAGD :D YEAH!!! HAVO DIPLOMA :D!!
PARTAY!!
FLEUR.™
06-17-2007, 02:16 AM
Gefeliciteerd Kevin :D
& ik vond de MTV awards wel heel leuk
Dat mens die het presenteerde was echt heel grappig.
Wie was dat eigelijk?
kevne
06-17-2007, 03:55 AM
Gefeliciteerd Kevin :D
& ik vond de MTV awards wel heel leuk
Dat mens die het presenteerde was echt heel grappig.
Wie was dat eigelijk?
danku :)
uhm Sarah Silverman (http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Silverman), Amerikaanse comedienne
Leetje92
06-18-2007, 02:20 AM
Ben Zaterdag naar Justin Timberlake geweest !!! was echt superleuk !!!! zijn er nog meer naartoe geweest ???
Conorach
06-18-2007, 01:18 PM
Gefeliciteerd Kevne met je diploma!
Nee, mrs.Kaulitz, ik ben niet naar Justin geweest, maar ik kan me wel voorstellen dat
hij er een aardige show van maakt.
izzy.
06-27-2007, 07:01 AM
Okeee een beetje laat maar kevne: GEFELICITEEEEEERD! tss ik heb nu gewoon pww! kutkutkutkutkut
Conorach
06-30-2007, 08:10 AM
Een tijdje geleden had ik gezegd dat ik een onderzoek moest doen voor mijn masterthesis. Om het af te ronden voor iedereen die het willen weten de resultaten.
Ik wilde kijken wanneer mensen de bron van een filmpje fout gokt, dus wanneer mensen denken dat een fictief fragment eigenlijk een realistisch fragment is. Dit wordt source confusion genoemd. Ik wilde weten h.o.e het komt dat mensen deze verwarringen maken en wat de gevolgen zijn van source confusions.
Als eerste mat ik h.o.e mensen zich voelen na het zien van de filmfragmenten: kalm, zenuwachtig en angstig o.a. speelde hierop in. Hieruit bleek dat vrouwen meer negatieve emoties ervoeren na het zien van de fragmenten dan mannen. De filmfragmenten die vrouwelijke slachtoffers lieten zien (in de filmpjes waren mannen óf vrouwen slachtoffer van geweld) zorgden er ook voor dat mensen meer negatieve emoties kregen.
Vervolgens wilde ik weten of deze negatieve emoties de oorzaak waren van source confusions. Dit bleek in dit onderzoek niet het geval te zijn.
Wat wel bleek is dat mensen fictieve fragmenten als realistisch zien. Wanneer ze veel fictieve fragmenten zagen (mensen zagen: a) 8 fictieve en 4 realistische fragmenten, b) 6 fictieve en 6 realistische fragmenten en c) 4 fictieve en 8 realitische fragmenten) verwarden mensen fictie eerder als realiteit. Zowel mannen als vrouwen maakten deze verwarring (mannen maakten er meer), zeker wanneer hun eigen sekse vertoond werd als slachtoffer van geweld. Dus vrouwen maakten meer source confusions wanneer ze vrouwelijke slachtoffers zagen en mannen maakten meer source confusions wanneer ze mannelijke slachtoffers zagen.
Ook wilde ik weten of mensen door het maken van source confusions een hoger risicoperceptie kregen dat hun persoonlijk geweld kon overkomen. Dit bleek niet het geval te zijn. Het is echter wel zo dat vrouwen meer risico ervoeren dan mannen, zeker wanneer ze veel realistische fragmenten zagen.
En als laatste wilde ik weten of source confusions invloed hadden op de schatting van de hoeveelheid geweld in Nederland. Dit bleek ook niet het geval te zijn.
Dit zijn de basisbevindingen van mijn masterthesis.
kevne
06-30-2007, 08:27 AM
Een tijdje geleden had ik gezegd dat ik een onderzoek moest doen voor mijn masterthesis. Om het af te ronden voor iedereen die het willen weten de resultaten.
Ik wilde kijken wanneer mensen de bron van een filmpje fout gokt, dus wanneer mensen denken dat een fictief fragment eigenlijk een realistisch fragment is. Dit wordt source confusion genoemd. Ik wilde weten h.o.e het komt dat mensen deze verwarringen maken en wat de gevolgen zijn van source confusions.
Als eerste mat ik h.o.e mensen zich voelen na het zien van de filmfragmenten: kalm, zenuwachtig en angstig o.a. speelde hierop in. Hieruit bleek dat vrouwen meer negatieve emoties ervoeren na het zien van de fragmenten dan mannen. De filmfragmenten die vrouwelijke slachtoffers lieten zien (in de filmpjes waren mannen óf vrouwen slachtoffer van geweld) zorgden er ook voor dat mensen meer negatieve emoties kregen.
Vervolgens wilde ik weten of deze negatieve emoties de oorzaak waren van source confusions. Dit bleek in dit onderzoek niet het geval te zijn.
Wat wel bleek is dat mensen fictieve fragmenten als realistisch zien. Wanneer ze veel fictieve fragmenten zagen (mensen zagen: a) 8 fictieve en 4 realistische fragmenten, b) 6 fictieve en 6 realistische fragmenten en c) 4 fictieve en 8 realitische fragmenten) verwarden mensen fictie eerder als realiteit. Zowel mannen als vrouwen maakten deze verwarring (mannen maakten er meer), zeker wanneer hun eigen sekse vertoond werd als slachtoffer van geweld. Dus vrouwen maakten meer source confusions wanneer ze vrouwelijke slachtoffers zagen en mannen maakten meer source confusions wanneer ze mannelijke slachtoffers zagen.
Ook wilde ik weten of mensen door het maken van source confusions een hoger risicoperceptie kregen dat hun persoonlijk geweld kon overkomen. Dit bleek niet het geval te zijn. Het is echter wel zo dat vrouwen meer risico ervoeren dan mannen, zeker wanneer ze veel realistische fragmenten zagen.
En als laatste wilde ik weten of source confusions invloed hadden op de schatting van de hoeveelheid geweld in Nederland. Dit bleek ook niet het geval te zijn.
Dit zijn de basisbevindingen van mijn masterthesis.
cool, ik vind dit soort onderzoeken wel altijd leuk, hoeveel mensen hebben uiteindelijk aan je onderzoek meegedaan? (ik neem namelijk aan dat h.o.e meer mensen er meedoen h.o.e beter het is voor je onderzoek)
Welke opleiding volg(de) je ook alweer Conorach?
gisteren mijn diploma opgehaald :) volgend jaar IBL (International Business & Languages) iemand bekend met deze opleiding? (HBO opleiding in Amsterdam; HvA/HES)
Mandy Efron
06-30-2007, 02:48 PM
Heya my fellow dutch people lol....i just saw this thread and wanted to say hey lol....im dutch...born and bred altho i moved to the UK 10 years ago....i cant really speak dutch that well anymore which is so shameful lol ...but understanding it is ok =)...so yeah just thought id let yall know =) x
Conorach
07-01-2007, 12:29 PM
cool, ik vind dit soort onderzoeken wel altijd leuk, hoeveel mensen hebben uiteindelijk
aan je onderzoek meegedaan? (ik neem namelijk aan dat h.o.e meer mensen er
meedoen h.o.e beter het is voor je onderzoek)
Welke opleiding volg(de) je ook alweer Conorach?
gisteren mijn diploma opgehaald :) volgend jaar IBL (International Business &
Languages) iemand bekend met deze opleiding? (HBO opleiding in Amsterdam; HvA/HES)
Uiteindelijk had ik 139 mensen, dus precies genoeg. Ik heb aan iedereen emailadressen
gevraagd, mijn ouders waren er ook heel zoet mee moet ik zeggen. Elke dag kwamen
ze wel weer met adressen aan, heel handig zulke ouders ;) En het is inderdaad zo,
h.o.e. meer, h.o.e. beter. Ik had nu het idee dat bij sommige resultaten de uitkomsten
richting mijn vermoedens gingen, maar waarschijnlijk doordat er net te weinig mensen
meededen het er net niet uitkwam. Wat wel jammer is.
Ik volg Communicatiewetenschap, tenminste, nog voor zo'n twee weekjes gok ik. Dan
wil ik klaar zijn met mijn opleiding en mijzelf 'Master of Science' (MSc) gaan noemen :D
Ben ik wel aan toe, moet ik zeggen.
De opleiding die jij wilt gaan volgen ken ik niet, kan me wel voorstellen dat je veel
economie en taal krijgt :P Dus het model van Porter en de BCG matrix en veel meer.
Als ik dit al heb gehad, dan moet het in die opleiding helemaal zitten.
kevne
07-01-2007, 12:34 PM
Uiteindelijk had ik 139 mensen, dus precies genoeg. Ik heb aan iedereen emailadressen
gevraagd, mijn ouders waren er ook heel zoet mee moet ik zeggen. Elke dag kwamen
ze wel weer met adressen aan, heel handig zulke ouders ;) En het is inderdaad zo,
h.o.e. meer, h.o.e. beter. Ik had nu het idee dat bij sommige resultaten de uitkomsten
richting mijn vermoedens gingen, maar waarschijnlijk doordat er net te weinig mensen
meededen het er net niet uitkwam. Wat wel jammer is.
Ik volg Communicatiewetenschap, tenminste, nog voor zo'n twee weekjes gok ik. Dan
wil ik klaar zijn met mijn opleiding en mijzelf 'Master of Science' (MSc) gaan noemen :D
Ben ik wel aan toe, moet ik zeggen.
De opleiding die jij wilt gaan volgen ken ik niet, kan me wel voorstellen dat je veel
economie en taal krijgt :P Dus het model van Porter en de BCG matrix en veel meer.
Als ik dit al heb gehad, dan moet het in die opleiding helemaal zitten.
Ja dat is inderdaad wel jammer, nou alvast veel plezier met je titel eh ;) hahaha
en ja.. veel talen en economie :D (wat ik dus ook wil;) hahaha) ik ken nu het model van Porter en de BCG matrix nog niet, maar ik zal het vast nog wel leren!
kevne
07-06-2007, 10:13 AM
okay
nou even goed opletten!
hairspray premiere is 30 augustus.
www.pathe.nl
'Ladies Night' 8 augustus in Pathe Tuschinski (21:00) en Pathe Helmond (20:00)
dat is dus 22 dagen eerder!
maarr!!...
op 21 juli (!!!) in Pathe Arena om 16:15 en 18:45. Voorstellingen van 'Hairspray'
dat is dus 1 dag NA DE AMERIKAANSE PREMIERE!!
http://pathe.nl/draailijst.asp?film_id=3603
:D!!
ik ga straks mijn kaartje kopen/bestellen/reserveren voor Hairspray in Pathe Arena (woon ik dichtbij! :D)
CarmenL
07-06-2007, 10:53 AM
Ik heb geen idee waar dat is, maar vast niet in het oosten van het land ;)
oh, kom trouwens wat laat binnenvallen. Dit topic was me nooit eerder opgevallen :p
Helena
07-06-2007, 11:00 AM
Hey iedereen...
Ik ben van België, k'hoop da da geen probleem is :d
Kvind et echt supr dat er nu zo'n pagina is waarop ik nederlands kan prate... eindelijk!!!
Deze topic is mij ook nog nooit opgevalle, ma nu ik et weet zalk ier wa meer opkome. :d
Waar in godsnaam is de "pathe arena"?
Srry dak da ni weet :s
Alléé sluutjez eh (k)
kevne
07-07-2007, 12:26 AM
oh sorry, Pathe Arena is in Amsterdam Zuidoost (bij het Amsterdam ArenA, voetbal, ajax)
Pathe Tuschinski is in de binnenstad van Amsterdam :)
FLEUR.™
07-07-2007, 12:52 AM
grrr
Ze draaien hem niet eerder in Rotterdam :(
Amsterdam is een beetje te ver voor mij om helemaal uit rotterdam heen te gaan :P
Conorach
07-09-2007, 04:09 AM
Wow, 21 juli is al over een paar weken. Misschien dat ik dan ook wel ga, Arena is voor mij ook redelijk dichtbij.
kevne
07-09-2007, 04:12 AM
ik was vrijdag naar de bioscoop gegaan (Ocean's Thirteen), vroeg ik of ik ook meteen kaartjes kon kopen voor 21 juli.. t kan pas n week van te voren (a.s. zaterdag dus).
ik gok t er maar op dat niemand t reserveert (hou ik niet zo van) dat ik t gewoon n week van te voren kan kopen :)
maar ik vind het wel leuk dat we ook 1 dag na de amerikaanse premiere hem in Nederland kunnen zien, het is dan wel niet landelijk maar de kans om de film te kunnen bekijken is er toch!
izzy.
07-09-2007, 04:18 AM
ik wil oooooooook, even kijken of ik nog een gaatje in m'n agenda heb!
wacht laat maar zitten, NATUURLIJK HEB IK PLAATS VOOR HAIRSPRAAAY!
kevne
07-09-2007, 04:21 AM
hahahaha
voor de 'Ladies' is er natuurlijk ook de 'Ladies Night' in Pathe Tuschinski en Pathe Helmond op 8 augustus ;)
izzy.
07-09-2007, 05:04 AM
jaa maar 8 augustus duurt nog veel te lang en ik ben dan op vakantie! hahaha maar ik zal eens kijken of ik die 21 juli voor elkaar kan krijgen!
kevne
07-09-2007, 05:45 AM
ja ik ben 30 augustus op vakantie dus dit was echt zo'n ''Oh Happy day'' moment voor mij :p hahahahhaa
Amanda Bynes :wow::heartpump:
FLEUR.™
07-09-2007, 06:23 AM
Ik zit er aan te denken om ook gewoon helemaal naar Amsterdam er voor te gaan.
Ik kan echt niet meer wachten voor die film en het idee dat ik hem eerder kan zien.
Moet alleen nog even iemand zoeken die met me mee wil gaan en dat gaat denk ik een probleem worden want ken niemand die gek genoeg gaat zijn om helemaal met me mee naar Amsterdam te gaan om een film te kijken.
En al helemaal niet omdat niemand die ik ken net zo fan van zac is als ik.
maarja als ik niemand kan vinden dan kan ik altijd me vader nog heeeeeel lief aankijken en dan hopelijk gaat hij met me :P
kevne
07-09-2007, 06:30 AM
^dat is opzich wel een nadeel, aan het 'helemaal naar Amsterdam' gedeelte neem ik aan dat je ver weg woont :p
ik woon dus 5 minuten van Pathe Arena vandaan (met de metro) dus dat scheelt echt!
nu maar hopen dat ik niet hoef te werken :|
en desnoods ga je alleen, ik bedoel 16:15 eerste voorstelling, ben je thuis als het nog licht is (dus niet in het donker met de trein als dat je ouders zou tegen houden)
treinkosten zullen waarschijnlijk best wel hoog liggen (Amsterdam Bijlmer Arena is ook een treinstation waar je moet uitstappen voor Pathe Arena, het ligt ernaast)
FLEUR.™
07-09-2007, 06:44 AM
Ja ik woon in rotterdam
Dus is een aardig eindje !
En ik hoop me nicht mee te krijgen die heeft ook zo 40% kortings kaart voor de trein dus dan zijn de trein kosten ook niet zo heel hoog.
CarmenL
07-09-2007, 01:06 PM
Ik zit er aan te denken om ook gewoon helemaal naar Amsterdam er voor te gaan.
Ik kan echt niet meer wachten voor die film en het idee dat ik hem eerder kan zien.
Moet alleen nog even iemand zoeken die met me mee wil gaan en dat gaat denk ik een probleem worden want ken niemand die gek genoeg gaat zijn om helemaal met me mee naar Amsterdam te gaan om een film te kijken.
En al helemaal niet omdat niemand die ik ken net zo fan van zac is als ik.
maarja als ik niemand kan vinden dan kan ik altijd me vader nog heeeeeel lief aankijken en dan hopelijk gaat hij met me :P
Dat heb ik nou dus ook! Ik weet echt niemand die zo gek is om mee te gaan! En ik woon ook nog eens in het oosten van het land (vlak bij Deventer/Apeldoorn), dus ook nog eens extra ver. Maar toch twijfel ik. Zal eerst eens even nakijken of mijn OV dan nog geldig is, dat maakt de beslissing misschien al makkelijker! ;)
Mandy Efron
07-09-2007, 01:40 PM
U guys have got to teach me Dutch....Im so ashamed that ive forgotten it =( x
FLEUR.™
07-10-2007, 03:09 AM
YEAAH
Ik ga nu zeker er heen
Ik heb me nicht zo ver gekregen =P
ben echt blij :P
Ik ga naar die van 21 juli
kevne
07-10-2007, 03:37 AM
Dat heb ik nou dus ook! Ik weet echt niemand die zo gek is om mee te gaan! En ik woon ook nog eens in het oosten van het land (vlak bij Deventer/Apeldoorn), dus ook nog eens extra ver. Maar toch twijfel ik. Zal eerst eens even nakijken of mijn OV dan nog geldig is, dat maakt de beslissing misschien al makkelijker! ;)
uhm het is op een zaterday, dus je OV zal alleen korting opbrengen (als ie nog geldig is)
YEAAH
Ik ga nu zeker er heen
Ik heb me nicht zo ver gekregen =P
ben echt blij :P
Ik ga naar die van 21 juli
yeah ! 8) heb je al kaartjes gekocht?
*** laat ga je? die van 16:15 of 18:45 (??)
FLEUR.™
07-10-2007, 04:36 AM
^het hangt er van af als me nichts moeder ons wil ophalen 18.45
en anders die van 16.15
En heb nog geen kaartjes gekocht kan dat nu al?
en welke ga jij?
kevne
07-10-2007, 04:40 AM
^nou ik ga vandaag voor het eerst naar mn nieuwe baan dus ik weet niet of ik dan moet werken :/ maar als ik ga wil ik naar die vn 16:15 :)
en ze zei tegen mij dat je een week van tevoren kaartjes kan kopen, maar je kan ze wel al reserveren.
Ik ga bij of Pathe Tuschinski of Pathe de Munt werken en als ik bij Pathe Tuschinski werk zorg ik gewoon ervoor dat ik er 8 augustus ben ;) kan ik zowieso tijdens die 'Ladies Night' af en toe wat van de film zien :roll: haha
FLEUR.™
07-10-2007, 06:19 AM
^haha
ik ga ze morgen even reseveren
wo dat is echt handig om dan in de bios te werken!
Lijkt me ook best leuk werk
izzy.
07-10-2007, 11:06 AM
U guys have got to teach me Dutch....Im so ashamed that ive forgotten it =( x
hahaha aaah! which words do you wanna know?
FLEUR.™
07-16-2007, 03:44 AM
yeaah nog 5 dagen tot hairspray in amsterdam !
Wie gaan er allemaal heen?
Ik ga nu inieder geval wel zekr :D
kevne
07-16-2007, 03:56 AM
ik ga erheen :D ik heb mn kaartje al gereserveerd
ik ga hoogstwaarschijnlijk alleen :/
mn zus moest werken en ik zou met n vriendin gaan maar die moet ook werken
nu maar hopen dat ikzelf niet hoef te werken :p hahaha, nou t scheelt dat ik zeg (als medewerker van n bioscoop) dat ik naar de film ga ;) hahaha
ik kan niet wachten:cool:
FLEUR.™
07-23-2007, 01:43 PM
even deze topic omhoog halen
Ik heb 21e Hairspray gezien en vond hem echt geweldig!
Kan niet wachten tot die 30 aug echt uit is zodat ik het nog een keer kan zien !
CarmenL
07-24-2007, 01:25 AM
Gaaf! :) Ik moet nog even wachten tot de 30e. Ben de 21e naar Tarzan geweest in Scheveningen, dus Hairspray zat er voor mij niet in.
kevne
07-24-2007, 05:28 AM
even deze topic omhoog halen
Ik heb 21e Hairspray gezien en vond hem echt geweldig!
Kan niet wachten tot die 30 aug echt uit is zodat ik het nog een keer kan zien !
naar welke voorstelling was je gegaan? die van 16:15 of 18:45?
Gaaf! :) Ik moet nog even wachten tot de 30e. Ben de 21e naar Tarzan geweest in Scheveningen, dus Hairspray zat er voor mij niet in.
oh dat is jammer ;) maar de 30e is alweer bijna, tijd gaat zo snel!!
met n beetje geluk kan ik m 8 augustus ook kijken :) hopen dat ze op t werk dan niet zo moeilijk doen omdat het toch 'Ladies Night' is :p hahaha
Conorach
07-24-2007, 12:00 PM
Ik was de 21ste niet in de bioscoop, maar heb hem wel al gezien (heel stiekem gedownload, sst). Ik zag een cam-versie voorbij komen en ik had zoiets van... ik kan niet wachten, moet hem toch kijken. Alleen jammer dat de bezoekers in... Amerika denk ik, aangezien ik geen ondertiteling heb, niet op hun plaats kunnen blijven zitten. Dus die lopen soms in beeld. Maar goed, dan heb ik nog wat nieuws te zien in de bioscoop ;)
Oh, en voor me gevraagd wordt of ik een link naar iets kan zetten, kan uploaden of iets dergelijks, ik heb hem van een binarie-server. Ik weet alleen h.o.e. ik daar iets af kan halen, niet h.o.e. ik dit soort dingen kan delen. Dus daarmee kan ik je niet helpen.
kevne
07-24-2007, 11:30 PM
^ik heb hoogstwaarschijnlijk ook nog dezelfde file gedownload ;) hahah
en voor diegene die clips willen zien: http://www.youtube.com/user/zacfan13
FLEUR.™
07-25-2007, 02:50 AM
naar welke voorstelling was je gegaan? die van 16:15 of 18:45?
ik was naar de 16.15 voorstelling geweest
kevne
07-25-2007, 02:52 AM
ik was naar de 16.15 voorstelling geweest
ik ook :)
k moet straks weer werken van 14:00 tot 22:00, kan ik meteen even vragen of ze posters voor me hebben ;) haha
en ik zie net voor diegene die in amsterdam wonen dat er in Pathe de Munt om 23:00 op 18 augustus weer een voorstelling is van Hairspray (dus weer voor de officiele premiere)
kevne
07-27-2007, 03:33 PM
okay ik dacht ergens gelezen te hebben dat er iemand in rotterdam woont
en ik heb voor diegene leuk nieuws.
op 15 augustus (15 dagen voor de officiele premiere weer) is er in Pathe Schouwburgplein (in Rotterdam) een 'Hairspray event'
http://www.pathe.nl/schouwburgplein/acties_events.asp?t=E&item_id=1057
dus de eerst volgende voorstellingen zijn:
8 augustus Pathe Tuschinski (amsterdam) EN Pathe Helmond (helmond) - Ladies Night
15 augustus Pathe Schouwburgplein (rotterdam)
18 augustus Pathe de Munt (amsterdam)
en dit is dus alleen Pathe, er kunnen ook andere bioscopen zijn die de film eerder vertonen.
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=3603
leuke film is t in ieder geval :)
*** gaat t voor de rest met iedereen?
Conorach
07-29-2007, 02:27 PM
Je gaat je zo langzamerhand wel afvragen waarom de release date van Hairspray op 30 augustus staat terwijl hij daarvoor al meerdere keren wordt vertoond. De premiere had dus eigenlijk (naar mijn mening) tegelijkertijd met Amerika kunnen lopen.
Maar met mij gaat het goed hoor. Heb Hairspray nu al zo'n 4 keer gezien, nu alleen nog in de bios zodat ik het hele beeld kan zien en er geen mannetjes in beeld lopen (volgens mij waren het alleen mannen die niet op hun kont konden blijven zitten in Amerika).
Voor de rest een beetje vakantie houden, veel werken om wat geld te verdienen, dat soort dingen. Het gaat dus zo z'n gangetje (as always).
Booyah
07-31-2007, 05:24 AM
hey!
Nederlanders! Hier verzamelen (A)
Komen we dr eindelijk achter hoeveel nederlanders hier zijn ;)
En een vraagje; weet iemand een manier waarop ik op 17 augustus HSM2 kan zien, Zonder te betalen en zonder ervoor naar de USA te vliegen? :p
Hey!
dutch people, Gather around here! (A)
then we van finaly find out how many of us there are here. ;)
And a question. Does anyone know a way I can watch HSM2 the 17th of august without having to pay for it, and without havin' to fly to the USA?
Leuk.. nederlanders spotten. ;)
Misschien ken je hier wel iemand.. Haha:p
zero gravity.
07-31-2007, 05:26 AM
Ummm woahh.
second languages arent my thingg.
sorry hun, you got a full-blooded
american on here. lol. (:
Booyah
07-31-2007, 05:30 AM
Haha, well now you can learn:p
Haha, Jk. :)
zero gravity.
07-31-2007, 05:31 AM
Haha.
yeah maybe.
heyy how do you say
"peace" in dutchh??
just askingg thankss. (:
ElinelovesZac
07-31-2007, 05:35 AM
^ the dutch word for peace is 'vrede':D
ElinelovesZac
07-31-2007, 05:38 AM
En een vraagje; weet iemand een manier waarop ik op 17 augustus HSM2 kan zien, Zonder te betalen en zonder ervoor naar de USA te vliegen? :p
eeh geen idee =( ik zou het zelf ook heel graag willen weten:p
ik wil het zooo graag zien, maar miss moeten we gewoon wachten tot het bij ons op tv of op dvd komt..en dat duurt veeel te lang:(
Bexsiiii
07-31-2007, 05:51 AM
nederlandsss !! maar woon in australie dus ik kan hsm wel zien want in heb disney kanaal
:):):) waneer komt hairspray in nederland uit weet iemand datt ??
ElinelovesZac
07-31-2007, 05:54 AM
hairspray komt in nederland vanaf 30 augustus in de bios:)
JoyceDutchie
07-31-2007, 06:59 AM
HSM2 komt toch op 29 september op net5 ? =D
heb er echt zin in. moet alleen zolang wachten .__.
Booyah
07-31-2007, 07:44 AM
AAh. serieus?! DAn al? Ooh,. dan valt het nog wel een beetje mee:O HSM 1 duurde eerst een anderhalf jaar voor die op tv kwam.
Maar ik wil hem echt zoooo graag zien.:O de eerste heb ik eerst 2 keer op youtube gezien. achter elkaar :p
Lol
Joykuh
07-31-2007, 10:32 AM
Waah, Nederlands <3333
Nuja, ik ben een Belg, maar 't is dezelfde taal, toch? :-P
Geen idee wanneer HSM2 hier op tv komt :( Zal wel lang duren denk ik...
De eerste kwam hier pas rond januari op tv ofzo, naar ik heb horen zeggen, ik ben pas later fan geworden :p Heb de dvd nu wel gekocht, en zeker al 20 keer beken ofzo.. :rolleyes::D
1 lichtpuntje is wel, mijn ouders zijn gans augustus in Amerika, dus ze gingen me op de een of andere manier, met webcam ofzo, laten meekijken naar HSM2 :D
Belle
07-31-2007, 11:03 AM
I'm American too ... and don't understand ANYTHING you are writing ... LOL
During my trip to Chicago, I met a couple of people from Netherlands. They were SO NICE!! One night we had the "world faire" and one gave me a kids book. One of these days, I would like it translated to know 100% what it says. Most things are self explanatory ... but some I'm not sure what they're talking about specifically.
ZacFan
07-31-2007, 03:29 PM
Nee je kan niet Hairspray gratis op 17 augustus in NL zien volgens mij. Wel hadden ze volgens mij een voorproefje daarvan bij de Pathe in Amsterdam ofzo. Of je moet dan meedoen met die prijsvraag van Fancy. Als je wint dan kun je hem op 24 agustus zien lol. Kijk maar: http://zacefron.popstory.com/gallery/thumbnails.php?album=320
Joykuh
07-31-2007, 09:01 PM
Hairspray komt in België in de bioscoop op 22 augustus <33
Joykuh
07-31-2007, 09:03 PM
Nederlands topic <33
Ik heb Hairspray nog steeds niet gezien :( Downloaden lukt niet, dus 'k moet wachten tot 22 augustus...:cry:
Booyah
08-01-2007, 03:02 AM
Nee je kan niet Hairspray gratis op 17 augustus in NL zien volgens mij. Wel hadden ze volgens mij een voorproefje daarvan bij de Pathe in Amsterdam ofzo. Of je moet dan meedoen met die prijsvraag van Fancy. Als je wint dan kun je hem op 24 agustus zien lol. Kijk maar: http://zacefron.popstory.com/gallery/thumbnails.php?album=320
Eh:p Ik bedoelde High school musical.. Haha
Hairspray komt ind. aeind augustus uit:)
Booyah
08-01-2007, 03:03 AM
I'm American too ... and don't understand ANYTHING you are writing ... LOL
During my trip to Chicago, I met a couple of people from Netherlands. They were SO NICE!! One night we had the "world faire" and one gave me a kids book. One of these days, I would like it translated to know 100% what it says. Most things are self explanatory ... but some I'm not sure what they're talking about specifically.
That's awesome :p
What's the book's name?
I might know it.. ;)
kevne
08-01-2007, 03:06 AM
AAh. serieus?! DAn al? Ooh,. dan valt het nog wel een beetje mee:O HSM 1 duurde eerst een anderhalf jaar voor die op tv kwam.
Maar ik wil hem echt zoooo graag zien.:O de eerste heb ik eerst 2 keer op youtube gezien. achter elkaar :p
Lol
uhm anderhalf jaar?
het was toch echt USA januari 2006 - NL december 2006
niet bepaald anderhalf jaar ;) LOL
uhm ik heb Hairspray al gezien :D op 21 juli, toen was er in Pathe Arena (Amsterdam) een speciale voorstelling.
ik ga op 8 EN 18 augustus ook weer naar de bioscoop om hem te zien! :D
dat is dus allemaal VOOR de offciele nederlandse premiere van 30 augustus ;)
en voor HSM2 kan je eigenlijk niks doen :mad: er is geen mogelijkheid dat we in NL de amerikaanse Disney Channel kunnen ontvangen, helaas..
la belle vie.
08-01-2007, 04:37 AM
im 50% dutch. my dad is dutch and lived in holland when he was growing up.
kevne
08-01-2007, 05:00 AM
awesome :)
ZacFan
08-01-2007, 05:58 AM
Oh lol. Sorry dat weet ik niet :P
Booyah
08-01-2007, 07:01 AM
Cool ;)
Do you speek a little dutch? or not?:)
Booyah
08-01-2007, 07:06 AM
Haha, best gaaf, zo'n nederlands topic.
Ik vind het trouwens vreselijk iritant dat het enige blad dat aandacht besteed aan zac de Hitkrant is.. (mn zusje is lid) en dat ze altijd de ehm, minst leuke foto's plaatsen.:p
In frankrijk twee cosmo girls gekocht int engels, weet niet oft de britse, of de amerikaanse is, maar in bijde stond hij heel vaak:o En hier vrijwel nooit. of met niet zulke mooie foto's waar hij zo jong is..
Iemand die dit probleem herkent?:P
Haha, pretty cool, a dutch topic.
I think it's pretty anoying that the only dutch magazin that pays atention to zac Is HITkrant, and that they only post, err, the less good pictures of zac.
someone else with this problem? :P
buhbye.
08-01-2007, 07:27 AM
hallooo :D
buhbye.
08-01-2007, 07:27 AM
hmm misschien vaag vraagje.
*** kan ik een foto in mijn 'quick reply' zetten..
vast bedankt :D
Booyah
08-01-2007, 08:36 AM
Ja, klik dan op het plaatje, Insert Image.
LET OP!
12 AUGUSTUS.
HSM The concert! Op Jetix!
Weet niet *** laat enzo, maar ik ga zèker kijken ;)
Jullie ook? :)
Belle
08-01-2007, 09:05 AM
That's awesome :p
What's the book's name?
I might know it.. ;)
It's a BABY book ... on the front it says "12-18 maanden" so I'm guessing it's for 12-18 months.
They are pretty easy to figure out, but the words in it are ....
(front) woordjes
huis
bloem
boom
auto
beker
lepel
bord
fles (this I'm not sure it it's the bottle or the liquid)
ei
appel
banaan
pop
bal
beer
ballon
boek
traktor
televisie
stoel
tafel
lamp
klok
bed
muts
broek
jas
schoen
spiegel
borstel
wastafel
laars
OK ... so there's only 1 that I'm really curious about. I just thought it was cool, and so nice that she let me have it.
Booyah
08-01-2007, 10:07 AM
wich are you really curious about then?:P
Jeah, it means 12 t 18 months :)
CarmenL
08-01-2007, 10:40 AM
ik moet denk ik toch nog wachten tot de 30e. Tenzij hij binnenkort ook ergens in het oosten van het land wat eerder komt! :P
Ik heb wel een leuke nieuwtje over HSM2! :) HSM2 wordt op 29 september op Net5 uitgezonden!
Op de 22e wordt eerst HSM1 uitgezonden en die week erna is dus de officiele premiere voor ons :p Dit valt me nog reuze mee, ik had verwacht dat we tot volgend jaar moesten wachten op de film! :)
kevne
08-01-2007, 11:21 AM
Je gaat je zo langzamerhand wel afvragen waarom de release date van Hairspray op 30 augustus staat terwijl hij daarvoor al meerdere keren wordt vertoond. De premiere had dus eigenlijk (naar mijn mening) tegelijkertijd met Amerika kunnen lopen.
Maar met mij gaat het goed hoor. Heb Hairspray nu al zo'n 4 keer gezien, nu alleen nog in de bios zodat ik het hele beeld kan zien en er geen mannetjes in beeld lopen (volgens mij waren het alleen mannen die niet op hun kont konden blijven zitten in Amerika).
Voor de rest een beetje vakantie houden, veel werken om wat geld te verdienen, dat soort dingen. Het gaat dus zo z'n gangetje (as always).
Nou het zijn alleen de Pathe bioscopen in Nederland die (bijna) alle films weken eerder voorvertoond! echt niet normaal gewoon, ik werk dus ook bij n Pathe Bioscoop en t is echt leuk om die films eerder te zien omdat dus niet iedereen ze eerder kan zien :/
En die versie die jij hebt gezien heb ik ook, best wel storend die mensen die zo op en neer bewegen :p ik kijk het liefst dan ook niet die bootlegs ;) hahaha
ik moet denk ik toch nog wachten tot de 30e. Tenzij hij binnenkort ook ergens in het oosten van het land wat eerder komt! :P
Ik heb wel een leuke nieuwtje over HSM2! :) HSM2 wordt op 29 september op Net5 uitgezonden!
Op de 22e wordt eerst HSM1 uitgezonden en die week erna is dus de officiele premiere voor ons :p Dit valt me nog reuze mee, ik had verwacht dat we tot volgend jaar moesten wachten op de film! :)
ja dat is waarschijnlijk vanwege de grote response HSM1 heeft gekregen over de hele wereld (disney is niet helemaal achterlijk ;) HAHA)
maar net 5 :/ geen veronica meer?? hmm, k vraag me af of er dan ook n nagesynchroniseerde HSM2 komt (op jetix, aangezien Veronica = Jetix) naja :) boeiend! :p
Nederlands topic <33
Ik heb Hairspray nog steeds niet gezien :( Downloaden lukt niet, dus 'k moet wachten tot 22 augustus...:cry:
uhm 30 augustus bedoel je??
Joykuh
08-01-2007, 12:09 PM
Nou het zijn alleen de Pathe bioscopen in Nederland die (bijna) alle films weken eerder voorvertoond! echt niet normaal gewoon, ik werk dus ook bij n Pathe Bioscoop en t is echt leuk om die films eerder te zien omdat dus niet iedereen ze eerder kan zien :/
En die versie die jij hebt gezien heb ik ook, best wel storend die mensen die zo op en neer bewegen :p ik kijk het liefst dan ook niet die bootlegs ;) hahaha
ja dat is waarschijnlijk vanwege de grote response HSM1 heeft gekregen over de hele wereld (disney is niet helemaal achterlijk ;) HAHA)
maar net 5 :/ geen veronica meer?? hmm, k vraag me af of er dan ook n nagesynchroniseerde HSM2 komt (op jetix, aangezien Veronica = Jetix) naja :) boeiend! :p
uhm 30 augustus bedoel je??
In België komt ie in de bios op 22 augutus =)
kevne
08-01-2007, 01:56 PM
In België komt ie in de bios op 22 augutus =)
oh ja je kwam uit belgië;) LOL
naja nog maar drie weken :p
Belle
08-01-2007, 11:20 PM
wich are you really curious about then?:P
Jeah, it means 12 t 18 months :)
By the picture, they're pretty "self explanitory" The "fles" is the one that confuses me. It's a picture of a bottle with liquid. I'm not sure if it's a word for the bottle or for the stuff that is supposed to be in it.
kevne
08-02-2007, 01:08 AM
By the picture, they're pretty "self explanitory" The "fles" is the one that confuses me. It's a picture of a bottle with liquid. I'm not sure if it's a word for the bottle or for the stuff that is supposed to be in it.
fles = bottle
Booyah
08-02-2007, 08:51 AM
Jès!:D
Valt idd mee zeg! En ik ga dat HSM the concert op jetix geloof ik ook zien :)
Belle
08-02-2007, 09:42 AM
fles = bottle
Thanks Kevin!!!
Conorach
08-02-2007, 11:35 AM
29 september is inderdaad niet ver weg meer. Gelukkig weet ik door jullie wanneer ik thuis moet blijven ;)
CarmenL
08-11-2007, 10:38 AM
woohoo ben er net achtergekomen dat Hairspray hier woensdag in de bios draait bij de ladies night! ;) Kan ik hem toch nog zien voor ik op vakantie ga! :)
Booyah
08-12-2007, 03:52 AM
Ah, ik wil die hairspray zien! Nog eventjes geduld in elk geval.. ;)
kan nu echt niet meer wachten op HSM 2.
Maarr, Als hij in amerika al is geweest. dan moet ik maar niet op dit forum kijken. geen zin in spoilers enzo:p
Maar ik moet op zn minst 3 keer per dag even op t forum checken.. weet nog niet *** ik dat ga doen.. :s
Conorach
08-13-2007, 02:05 PM
Ah, ik wil die hairspray zien! Nog eventjes geduld in elk geval.. ;)
kan nu echt niet meer wachten op HSM 2.
Maarr, Als hij in amerika al is geweest. dan moet ik maar niet op dit forum kijken. geen zin in spoilers enzo:p
Maar ik moet op zn minst 3 keer per dag even op t forum checken.. weet nog niet *** ik dat ga doen.. :s
Meestal staat het er wel bij dat het een spoiler is. Nu komen er ook al fragmenten uit de film voorbij en daar staat bij dat het een spoiler is. En anders zo snel mogelijk wegklikken :D
Summerlove
08-13-2007, 02:47 PM
29 september komt HSM 2 passs, boeee. Nederland is slooom :V
Conorach
08-14-2007, 12:43 PM
29 september komt HSM 2 passs, boeee. Nederland is slooom :V
Rationeel gezien vind ik het eigenlijk nog meevallen. Het komt natuurlijk wel van de Disney-channel af. Die wil er eerst nog even flink geld mee verdienen. En ik hoorde dat het met HSM 1 een half jaar duurde voordat het hier op tv te zien was. Maar ik moet zeggen dat ik het ook HEEL GRAAG wil zien en NIET wil wachten... maar ik kan er helaas niets aan doen... behalve wachten, wachten en wachten.
Booyah
08-15-2007, 01:26 AM
zucht.. ja.. misschien kan ik hem downloaden ofzo.. HSM1 had ik gewoon op youtube gezien! :O
Helemaal! Whaha xD
Summerlove
08-15-2007, 01:33 AM
Het duurde langer dan een half jaar? Bijna een jaar. Want HSM was in Januari 2006 toch op DC? xD en in December pas in NL.
Ik had HSM 1 gewoon gedownload :P. Ga echt niet wachten :'), en er zit vet veel reclame tussendoor bij ons.
En ojaaa, ik ga naar de Premiere van Hairspray in Cinemec Ede(H)
izzy.
08-15-2007, 05:31 AM
wooow 29 september hsm2 al in nederland? best snel nog! maar ik ben nu nog op vakantie dus ik hoop dat ik ';m kan downloaden als ik terug ben! haha
Booyah
08-16-2007, 08:36 AM
heb hsm 2 op youtube gezien.. kon niet meer wachten ;) vond m super, maar 1 veel beter. zoals de meeste films met een vervolg. maar alsnog, echt een superfilm! Wou hem weer zien, maar dat kon niet, want Disney heeft m er al weer afgehaalt.. -aaah.- Anywaay, op hairspray kan ik nog wel wachten, ga ik met n vriendin heen ofzo. :)
Fallingstar
08-16-2007, 09:32 AM
Ooh. Wat leuk, zo'n topic. Kan ik toch weer even nl praten, want zoo super is me engels ook weer niet. Kan niet wachten tot hsm2 hier is. Weet iemand trouwens al of het in de avond komt?
Booyah
08-17-2007, 01:48 AM
geen idee. lijkt me eigenlijk wel.. HSM1 was ook 's avonds..
Fallingstar
08-17-2007, 02:15 AM
Oke. Oohh, kan echt niet wachten. In Amerika is het vandaag al. Woonde ik daar maar..
Conorach
08-17-2007, 02:15 PM
Heb hem net gezien, kon hem al downloaden (geen youtube, sorry, en weet ook niet h.o.e. ik dit kan delen, dus...:embarassed:). Beetje wazig beeld natuurlijk, jammerlijk genoeg zag ik nu niet alle gezichtsuitdrukkingen duidelijk. Dat vond ik in 1 namelijk ook heel erg geinig, maar ik vind het wel een leuk vervolg. Dus 29 september zit ik echt wel voor de televisie om toch een iets scherpere versie te zien. Nadat ik de film al vele malen heb bekeken :D
CarmenL
08-17-2007, 05:01 PM
Ik had hem van de week ook gedownload. de kwaliteit was voor volledig scherm nog meer dan redelijk! :) Ik vond hem erg leuk. Zeker een goed vervolg! 29 sept. ga ik hem ook zeker nog eens bekijken.
marie
08-17-2007, 05:07 PM
Hi... Um, well I know i'm not dutch but im from Norway and I just had to say that it's funny cuz I can actually understand 50% of what u guys are saying:) It's so similar to skandinavian...I never thougth I'd say that, lol since I can't speak dutch... But anyway... That's all I had to say.. Sorry for interrupting!!
Booyah
08-18-2007, 01:22 AM
Haha, awesome! I was in denmark once, and I could read allmost all the signes and stuff, but when people where talking, I couldn't understand a single word they sad :p but yeah, those langueges look really i like, but when you here people saying it, it sounds completly different ;)
Booyah
08-22-2007, 12:12 AM
ok. ik heb me dit al vaker afgevraagd maar What betekend lmao en al dat soort dingen.. idk weet ik dan wel weer, iemand van jullie die weet wat dat betekend?
FLEUR.™
08-22-2007, 04:57 AM
lmao betekend
laugh my *** off.
Ik heb er ook echt maanden over gedaan om daar achter te komen tot ik er niet meer tegen kon niet te weten wat het betekende het op google ging opzoeken :P
Ik heb hsm2 ook al gedownload
Hij is echt heel leuk en voor mij leuker dan de eerste maar dat komt denk ik omdat ik de eerste zat ben heb die film te vaak gezien dus deze is weer nieuw en verfrissend.
Booyah
08-24-2007, 01:21 AM
Haha, dankje.. echt waar, ik heb er zoo lang over gedaan! Helpt ook niet echt dat ik dacht dat de l een i was. Wha:p
2 is leuk.. maar ik moet hem nu niet te vaak gaan zien :p Dan ga ik me weer vervelen.. ik moet 1 nog maar een szien ;)
izzy.
08-24-2007, 02:45 PM
Dus hsm2 kan je al downloaden? aaah dat is dus het eerste wat ik morgen ga doen! En daarna natuurlijk een hsm-marathon houden!
betterintime.
08-24-2007, 02:48 PM
WOW I don't speak that language
But I think this thread is pretty cool!
Booyah
08-25-2007, 02:24 AM
Haha, Thanks ;)
izzy.
08-25-2007, 02:44 AM
h.oe. hebben jullie allemaal HSM2 gedownload dan? Via LImewire kan ik hem niet vinden!
Inge.
08-25-2007, 04:58 AM
Mijn zus heeft HSM 2 gedownload via een site ofzo. Moet je haar anders even vragen. Zij heeft boven je 1 gepost ;)
kevne
08-25-2007, 05:18 AM
Torrents
en uhm, voor diegene die Hairspray nog niet hebben gezien en niet kunnen wachten tot 30 augustus (volgende week ;) LOL)
Hairspray draaide al vanaf 24 augustus in pathé Tuschinski (Amsterdam) met gemiddeld zo'n drie voorstellingen per dag (dat zijn er veel voor tuschinski!)
izzy.
08-25-2007, 08:45 AM
IK GA ZOOO ERG NAAR AMSTERDAM DEZE WEEK! haha maar ik bedacht me opeens iets,
Zac is binnenkort jarig en er is al een b'day thread geopent waar iedereen een berichtje kan achterlaten en al die berichtjes doen ze in een boek dat ze aan zac geven.
maar ik dacht dus mischien mogen we wel met z'n allen [alle nederlanders] een hele bladzijde in dat verjaardagsboek in beslag nemen ofzo...of in ieder geval een berichtje van alle 'dutch-zefronners'.
Kunnen we hem meteen ervan overtuigen dat hij echt is naar nederland moet komen! woooow of een meeting met hem voor alle nederlandse zefronners! dat verder niemand ervan af weet behalve the zefronners! okeee laat maar ik draai door!
Booyah
08-26-2007, 12:34 PM
Aah, Hij moet zoo naar nederland komen!:p lol
maarre, ik ga naar mn eindexamen eenjaar high school doen in amerika, ga k m daar opzoeken ;)
Booyah
08-26-2007, 12:35 PM
Alleen dat van dat nederlandse, Dan kan je ook op zacefron.nl zo eentje sturen.,. zijn er nog meer.. maar aan de andere kant:p Op zefron nederlanders is natuurlijk veel bijzonderder dan op n nederlandse:p haha
izzy.
08-27-2007, 01:33 AM
hahaha maar zefron staat ook meer in contact met zac natuurlijk
en duh ze zouden ons hier een special-treatment moeten geven OMDAT we nederlands zijn lol
maar wat vet dat je een jaar highschool gaat doen! Doe je dan vmbo, havo of vwo examen komend jaar?
hee maar ik hoorde van je zusje dat je hsm2 via een link gedowload had? ik moet hem namelijk nog steeds zien!
Booyah
08-28-2007, 06:09 AM
ik kan jullie (die hem nodig hebben) de link wel sturen, maar die staat p n andere computer, en daar zit een of ander iritant virus op, dus ist internet naar de klote.. Maar als je kijkt bij mijn geposte berichten, staat ergens een topic, daar heb ik de link neergezet.. dus dan moet je daar even kijken, anders moet je even wachten tot t virus dr af is.
Ja, dit jaar HAVO examen :) nog een jaartje..:p
Summerlove
08-29-2007, 06:19 AM
Morgennnn Hairspraaaaay <3. Ik heb um al gezien xD Maar ik ga morgen naar de bios
Booyah
08-31-2007, 01:28 PM
ik ga m morgen zien.. zou hem zien met wat vrienden, maar die haakten af.. dus waarschijnlijk met een van mn beste vriendin, ipv allemaal:p wel jammer, maarja:)
Kaayy.
08-31-2007, 01:55 PM
Hoiii iedreen
ikee woonde in nederland voor 5 jaren maar nu ben ik in england en my nederlands is niet zooo goedd soo sorry mare ikee vond leuk om in nederlands tespreken me julliee.
i hope yew guys understode that lol
Booyah
09-01-2007, 01:52 AM
Haha, Dat is vet! Hoezo woonde je in nederland dan?:P
kevne
09-01-2007, 02:21 AM
Ik had m ook al gezien maar ik ben er donderdag weer heen gegaan :D t blijft n leuke film! :D
en tja, ik ben deze week ook weer begonnen met school... t wordt nogal wat dit jaar :|
Kaayy.
09-01-2007, 09:26 AM
Haha, Dat is vet! Hoezo woonde je in nederland dan?:P
ikee was daar 5 jaartjes en dan my vader woude naar england komen, Omdat hij een betere baan vond in england. maar ikee miss nl heell erg.
Booyah
09-02-2007, 01:05 AM
Aah, das cool (H) maar engeland is ook een vet mooi land:p
En jaa, hairspray is awesome! heb hem gisteren gezien.. omgott. ik wil heeeeeeeem!
Booyah
09-04-2007, 04:36 AM
zijn er teovallig mensen die dit jaar eindexamen doen?
Ik zit nu in 5 havo, en word nu al gek van al die examentraining! :S
Misschien nog meer mensen?
Booyah
09-05-2007, 06:45 AM
niemand? :p
izzy.
09-05-2007, 07:55 AM
hahaha nope 5vwo maar ik weet nog wel van m'n zus toen ze in 5havo zat dat ze er ook gek van werd! hee maar volgens mij heb ik het al een keer gevraagd lol maar wat ga je volgend jaar in amerika doen? ga je naar een high school voor een jaar? of universiteit ofzo?
kevne
09-05-2007, 08:39 AM
uh ik deed vorig jaar HAVO5, ik doe nu een eerste jaars HBO opleiding :)
waar word je gek van dan?
Mandy Efron
09-05-2007, 08:49 AM
Im Dutch altho im very ashamed to say i am no longer fluent in speaking our language *sighs*. I cant type/write it either lol. Im going to take up classes tho, regain some of my dignity =)
Booyah
09-07-2007, 10:30 AM
Haha, Awesome!
Yeaah, Ik ga met Travelactive (travelactive.nl) een jaar naar amerika voor een jaartje high school! Lijkt me echt zoo vet! Kom je in een gewoon amerikaans gezin, en ga je naar een normale high school!! Oh man! Kan niet meer wachten! :p
kevne
09-08-2007, 12:00 PM
Net5 heeft bekend gemaakt dat High School Musical 2 op zaterdag 29 september om 18:00 wordt uitgezonden! Hetzelfde geldt voor High School Musical dat op zaterdag 22 september wordt uitgezonden!
en
Op zaterdag 15 september is Zac te gast bij een Italiaanse show dat uitgezonden wordt op de zender Rai Uno. Hij zal daar samen met co-star Nikki Blonsky de Italiaanse premiere van Hairspray introduceren. En het goede nieuws hiervan is dat wij deze zender hebben in Nederland! Het programma wordt dus op Rai Uno op 15 september om 21:00 uitgezonden!
zo :)
FLEUR.™
09-08-2007, 12:15 PM
^
hmmm ik heb die zender niet :S
In ieder geval niet op me tv op me kamer.
Booyah
09-09-2007, 06:50 AM
ik heb die zender ook niet.. :(
Daph.xo
09-11-2007, 11:14 AM
ik zal moeten zoeken om te kijken of ik die zender heb :) en ik heb vorig jaar eindexamen gedaan :D zijn jullie nu al begonnen met examentrainingen? :O wij twee weken voor de examens :p hehe, ik doe nu PABO1 :) veel succes! mijn zusje doet ook eindexamen dit jaar :)
btw, hoiiiiii!! lol ik ben Daphne, woon in Nederland, maar ik zweer dat ik Engels bloed heb :p haha, ik spreek namelijk veeeel liever Engels dan Nederlands, maar dat kan ook aan mij liggen :) het is iig wel leuk om Nederlands te praten op een Engels Forum xD
en ookal heb ik HSM2 al tig keer gezien hij blijft geweldig en ik kan niet wachten hem nog een keer te zien op tv :) Luvv you guys!!
kevne
09-11-2007, 11:29 AM
http://www.break.com/index/the-last-britney-spears-fan.html
eerst deze kijken
http://celebslam.buzznet.com/possibly-the-greatest-clip-ever
dan deze
and I bet you're gonna go ''OMG :|!!!'' like I did :p
lol
dat persoon (iets te homo misschien? :p) is echt iets TE erg :p
Daph.xo
09-11-2007, 12:13 PM
OMG!! waar heeft die kerel last van.. en inderdaad.. iets TE homo :P lol
Booyah
09-11-2007, 01:24 PM
YEAH Agree, echt waar, denk echt al vreselijk vaak int engels:p Kan niet wachten tot ik de USA ben.. moewahah:p
ik zal moeten zoeken om te kijken of ik die zender heb :) en ik heb vorig jaar eindexamen gedaan :D zijn jullie nu al begonnen met examentrainingen? :O wij twee weken voor de examens :p hehe, ik doe nu PABO1 :) veel succes! mijn zusje doet ook eindexamen dit jaar :)
btw, hoiiiiii!! lol ik ben Daphne, woon in Nederland, maar ik zweer dat ik Engels bloed heb :p haha, ik spreek namelijk veeeel liever Engels dan Nederlands, maar dat kan ook aan mij liggen :) het is iig wel leuk om Nederlands te praten op een Engels Forum xD
en ookal heb ik HSM2 al tig keer gezien hij blijft geweldig en ik kan niet wachten hem nog een keer te zien op tv :) Luvv you guys!!
en OMYGOD.. Waar heeft die focking vent last van!:S
Sophie_zacfan
09-11-2007, 02:13 PM
wooow, ik ben hier al een tijd niet geweest :P ik had examens en daarna was ik op vakantie, druk, druk, druk :P
maar ik ben der nu weer, en nu heb ik heel wat bij te lezen :P de titel is ook aangepast zie ik :P
Daph.xo
09-12-2007, 12:15 AM
haha, heb je je examens gehaald dan? Want dan is het goed :p haha, en mensen?? Join Team Hudgens aub :D *** meer leden *** meer vreugde :D we zijn bezig onze brief (pag 97 in het Team Hudgens thread) naar V's rep te krijgen :D Jay Leno (waar ze donderdag is) wil de brief niet aan haar geven :( dus zijn we met haar rep bezig en met Popstar! Magazine :D
kevne
09-12-2007, 02:02 AM
haha, heb je je examens gehaald dan? Want dan is het goed :p haha, en mensen?? Join Team Hudgens aub :D *** meer leden *** meer vreugde :D we zijn bezig onze brief (pag 97 in het Team Hudgens thread) naar V's rep te krijgen :D Jay Leno (waar ze donderdag is) wil de brief niet aan haar geven :( dus zijn we met haar rep bezig en met Popstar! Magazine :D
ze gaat zowieso toch al niet meer naar Jay Leno
Daph.xo
09-12-2007, 05:37 AM
ze gaat zowieso toch al niet meer naar Jay Leno
'nee weet ik dat hoorde ik net.. echt stom.. maar kan het wel begrijpen.. heb je de nieuwe foto's van haar al gezien? in een bikini.. maken ze alweer zo'n drama van.. lekker boeiend.. ze draagt een bikini.. welk meisje niet?
Lovesickmelody
09-12-2007, 07:09 AM
COOL.
Ik wist niet dat hier ook Dutchies zaten.8)
*waves*
Booyah
09-12-2007, 08:08 AM
Yeah, n hele boel.. (H)
FLEUR.™
09-12-2007, 09:46 AM
eerst deze kijken
dan deze
lol
WOW
die jongen is GESTOORD.
En *** vaak kan die zeggen "leave britney alone"
haha die man is erg homo vooral in eerste filmpje en erg niet goed in ze hoofd.
Moet nodig een bezoekje aan een inrichting brengen,
Sophie_zacfan
09-13-2007, 07:02 AM
hij is echt compleet gestoord, die jongen :S
en ja ik heb mijn examens gehaald, en doe nu havo ;)
angelaa.
09-13-2007, 08:46 AM
hahah kool. a little weird.
but kool i guess. soo anyway.
yah i have dutch in me.
i don't live in europe or wherever
dutch people live though.
or speak any dutch.
izzy.
09-13-2007, 08:49 AM
Yeah, n hele boel.. (H)
we zouden een keer een telling moeten houden!
angelaa.
09-13-2007, 08:56 AM
OHMYGOSH.
you guys are all talking in dutch.
whoaa..
izzy.
09-13-2007, 09:17 AM
[English] hahaha kinda weird i guess? lmfao
[Dutch] hahaha best wel raar denk ik? lmfao
Daph.xo
09-13-2007, 09:42 AM
OHMYGOSH.
you guys are all talking in dutch.
whoaa..
hun that's why this topic is here :P
en Go you Sophie :D haha ik ook! :P Doe nu Pabo1, had vandaag mijn eerste stagedag :) in groep 2 :D vet lief! :D
Booyah
09-13-2007, 10:07 AM
Een telling is wel handig.. maar dr zijn een hele boel die nooit ergens anders kijken dan pictures (believe me.. ik was er zelf ook een:p lol)
Daph.xo
09-13-2007, 10:17 AM
Een telling is wel handig.. maar dr zijn een hele boel die nooit ergens anders kijken dan pictures (believe me.. ik was er zelf ook een:p lol)
haha, das wel jammer.. zou wel willen weten hoeveel mensen net zo verslaafd zijn als ik :D
Daph.xo
09-13-2007, 11:35 PM
een update van Team Hudgens :) De brief die we wilden sturen naar Nessa, is via email verstuurd naar haar rep. Die gaat er voor zorgen dat Nessa hem krijgt :) We zijn zoooo blij! Er stonden 173 leden van Team Hudgens op de lijst en de laatste uren zijn er alleen nog maar meer bijgekomen :) Ik laat het jullie weten wanneer we Nessa's antwoord hebben :)
Sophie_zacfan
09-15-2007, 09:26 AM
oehh leuk van nessa en groep 2 :D :-P
ik post trouwens niet zo heel veel hier, eerlijk gezegd het meest in dit topic, waha :-P
maar vooral omdat ik het druk heb en nederlands dan sneller leest :-P maar als ik meer tijd heb dan post ik ook altijd wel ergens anders in dit forum :-P
Conorach
09-15-2007, 09:28 AM
eerst deze kijken
dan deze
lol
:bluesad: 'Anyone who has a problem with her, you deal with me. Because she's not well right now.' :cry:
Volgens mij moet hij eens in de spiegel kijken, want volgens mij is hij ook niet helemaal in orde.
Je zet je wel erg voor schut met dit gedrag, wie luistert er nu naar een jankerd en 'stalker'?
Maar ik moet wel zeggen dat hij indruk heeft gemaakt, ik had al van dit filmpje gehoord voordat
ik het zag. De jongen met uitgelopen make-up die opkomt voor Britney.
FLEUR.™
09-15-2007, 09:41 AM
Wie kunnen er allemaal Rui Uno ontvangen?
Ik heb gewoon kabel maar kan het niet ontvangen :S
Heeft de rest het hier wel gewoon allemaal?
Sophie_zacfan
09-15-2007, 10:11 AM
ik kan het ook niet ontvangen helaas, ik heb digitenne van kpn :-P
LivexLaughxLove
09-15-2007, 02:37 PM
Hey jongens, ben nieuw hier:)
Kan Rai Uno helaas niet ontvangen, heb UPC..grr..
izzy.
09-16-2007, 04:01 AM
door dat ze de tvzenders veranderd hebben zit er geen raiuno in het basispakket....want een paar maanden geleden kon ik nog wel gewoon rai uno ontvangen!
LivexLaughxLove
09-16-2007, 10:29 AM
Nog 13 dagen en dan eindelijk HSM 2 :)
Hebben jullie 'm al gezien, of gaan jullie braaf wachten?;)
Booyah
09-16-2007, 11:56 AM
heb hem op youtube gezien, en op een andere site later gedownload, en nu heb ik m op mn ipod. so yeah, Kan niet wachten. (a)
hij is heel vet! (H)
en YEAAAAH. aangemeld voor USA. dus volgend jaar zit ik er!
Ik zit te denken om california etc. in die richting als eerste keuze, en in de buurt van new york etc. als 2e.
of andersom. Iemand anders nog een idee? (A)
LivexLaughxLove
09-16-2007, 11:59 AM
WHOA ga je naar the States ??
izzy.
09-16-2007, 01:11 PM
heb hem op youtube gezien, en op een andere site later gedownload, en nu heb ik m op mn ipod. so yeah, Kan niet wachten. (a)
hij is heel vet! (H)
en YEAAAAH. aangemeld voor USA. dus volgend jaar zit ik er!
Ik zit te denken om california etc. in die richting als eerste keuze, en in de buurt van new york etc. als 2e.
of andersom. Iemand anders nog een idee? (A)
ga je en jaar high school doen? of universiteit studeren? of gewoon lekker ertussen uit?
ik wil ook erg graag naar het buitenland nadat ik van school kom....en twijfel ook tussen california en newyork!
Booyah
09-17-2007, 06:32 AM
Jaar high school. niet niet wachten!:D
Maar ik moet even bedenken welke ik op 1, en welke op 2 wil..:S moeilijk!
izzy.
09-17-2007, 07:23 AM
begrijpelijk dat het moeilijk is! haha
ga je met een organisatie? en tussen welke high schools twijfel je dan?
FLEUR.™
09-17-2007, 08:12 AM
Ik ga waarschijnlijk ook over 3 jaar (dit jaar inbegrepen)
20 weken in amerika stage lopen.
Doe nu opleiding MBO toerisme.
Maarja is pas over 3 jaar dus kan nog van alles veranderen mischien wil ik dan ineens niet meer ofzo
Summerlove
09-17-2007, 08:33 AM
Ik wil ook naar Amerika xD
Daph.xo
09-18-2007, 12:08 AM
ik ben 3 jaar naar Amerika geweest :) ben toen bij een gastgezin geweest en heb daar 3 jaar High School gedaan :) was de beste tijd van mijn leven :D Ik was in een plaatsje in California, vlakbij San Luis Obispo, maar heb Zac helaas niet gezien :)
En ik heb HSM2 nu al zo'n 12 keer gezien denk ik :) al voordat de premiere is geweest, hij was namelijk al een week te zien op Disney On Demand, en daar heb ik de film van gedownload :D Maar hij blijft leuk en ik ga hem zeker op tv ook nog kijken :D!
XxXIm_hot_your_coldXxX
09-18-2007, 12:14 AM
yay Nederlandse mensen i houden van mijn erfenis afschuinen geloven zodat zijn vele mensen hier Nederlands op
Daph.xo
09-18-2007, 10:24 AM
yay Nederlandse mensen i houden van mijn erfenis afschuinen geloven zodat zijn vele mensen hier Nederlands op
ok?
Conorach
09-18-2007, 10:55 AM
Zo blijkt maar weer dat die vertaalprogramma's niet zo goed zijn...
Booyah
09-18-2007, 11:29 AM
Hehe:p grappig!:P Klinkt echt super weird.. well.
Daph.xo
09-19-2007, 05:01 AM
klinkt echt voor geen meter xD haha maar goed alles goed mensen?
Booyah
09-19-2007, 05:19 AM
Zeker:)